Populära inlägg

tisdag 29 november 2011

2011-11-29 TISDAG

Har sovit fram till kl:03,00 vackna med stans huvud verk i gen jajamensan högt blod tryck så jag tror inte att jag får åka hem i dag häller för DR Picard hade sagt i går att om jag stanna på runt 11 så kan jag åka men i natt när jag vakna så låg jag på 15,7 och nu så låg jag på 170 så nej ja tror inte detta.  Vilket betyder att allt blir bara senare och senare med allt urs vad jag hatar min cituation nu den är absolut inte kulig alls moste jag säga den suger enormt av mina krafter. Men jag får tänka framåt det ska bli bättre om jag så ska jobba sten hårt på det så ska de eller det kan bara bli bättre. Nu är kl:07,25 och jag väntar på frukosten sominte kommer föräns tidigast runt 08,30 och dom vill redan ta blod sockret vilket är hel fel för jag har ju ett snabb verkande så den ska jag ta strax före jag äter. Men det verkar som att diabetes inte är riktigt deras grej liksom. Jag har nu tagit min prograf och blod sänkades medcin på fastande mage och aj det känns jag har blivit fruktans värt känslig av att få äta på fasta tidpunkter eller så är det bara jag som är löjlig ja vet inte men nu har jag ont i kistan samt huvudet och det är långt kvar till frkust som består av 1 kopp kaffe 1 vitt bröd med smör på och inget mer prata om att vara hungrig i gen ganska så snabbt. I stället så öser dom på med lunch vilket jag inte gillar alls för då då blir det alldeles för mycket mat på en gång så då mår jag illa i  stället inget är bra när jag är här det blir så mycket ändringar så det är inte sant. Hela kroppen får total ändrar sig bara flör att jag ska vara på sjukan. Och då uppkommer det en massa konstiga saker med min kropp som jag inte haft förut. Klockan är nu 09,00 och jag har äntligen fått min frukost på 1 st kopp kaffe  och 1 st bröd med smör oawww mätt nopp men det blir inget mer så nu mår jag illa och mitt huvud det värker som bara den. Och all detta vita bröd somjag får här gör att mitt socker inte alls blir bra såå nu är jag på ruta 1 i gen phu.  Så ni mån tro att jag längtar hem till SV så jag kan få lägga in mig på Salgrenska så dom får styra upp mitt socker och ge mig ett långtidverkande insulin oxo och inte bara ett kort tids. Och i dag är det äntligen hem gång skönt så nu är jag hemma i en kall lägenhet. I morgon ska jag packa och fixa så det bara är att flytta mig sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar