Populära inlägg

tisdag 22 november 2011

2011-11-22 TISDAG

I dag vad har hänt jo jag har nog fått tag på någonstans att bo tills jag komma till Sverige och vist det ligger en bit här i från men inte så långt i alla fall.Tänk vad min lilla tänare Anna är gullig hon har tagit kontakt med en organisation som heter KAF här i FR så allt kommer att lösa sig för mig. Sedan kan han dra något gammalt över sig för jag har vänner som ställer upp även här ner i FR .

Och jag kan ta ner  Lina och barnbarna hit över jul och nyår vilket jag tycker ska bli kanon kul. Och den 27 decmber ska vi till Paris och hämta hem lilla svarta Lalla så då har mina tösaer något at leka med oxo,

Så fort allt är klart såp ska jag åka ut och titta på den och då ska jag fota oxo. Men det bästa av allt är att jag kommer att ha internätt så jag har kontakt med datan hihi .

Som sagt allt är löst bart även när det ser mörkt ut så går allt att lösa med lite knop och knep och alla tentaklar ut så löser jag världen haha i alla fall för min del.

Så i morgon är det Onsdag och jag ska inhandla lite mat inför resan till  Sjukhuset Foch då jag ska dit på torsdag så då blir jag utan internät fram till fredag eller om jag blir dålig i gen p.g.a fibroskopie så blir jag nog kvar tills på lördag hihi.

Men sedan är jag ute i gen

1 kommentar: