Populära inlägg

torsdag 10 november 2011

2011-11-10 Torsdag

Jaha då vae vätan över för eran del.

Jag motse säga att jag är ganska så nöjd trots att jag ser ut som mamm scans köttbulle i ansiktet men där moste jag få skylla på min cortison behandlning .

Men som i dag är nere på 60 gr per dygn och jag ska ner till 5 gr detta moste jag äta resten av mitt liv.

Men bara jag kan gå ner i ansiktet av min plufsighet så gör det sig nog mycket mycket bättre.

Men huvud saken är att jag är nöjd i alla fall en helt ny make over från insidan till utsidan inte dåligt för att vara en Klar.

Ja jo jag kunde sett lite piggare ut men dagen tar ut sin rätt och det fanns ingen annan tid till frisan så ni får ta det som det är.

För från och med nu så ser jag ut så här och en tid fram över och hoppas på att pluffsig heten ramlar av snart. Kram på er alla




1 kommentar: