Populära inlägg

tisdag 1 november 2011

2011-11-01 Tisdag MM i dag har det varit en hängig dag .

Inte gjort många knop bara tvättat 2 maskiner städat sovrum bytt lakan tvättat golvet i sovrum hall 2 och bad rum ätit tagit några kort vikrat i hop 2 nya leksaker swom James kan ha när han är här Amagurus hundar blev det hela 2 st hihi ganska så söta för att vara gjord av mig 


 



ja just jag har fotoat min spirutell andnings maskin den ska jag blåsa i varje morgon och varje kväll fast först moste ta febern och sedan blåsa och varje vevcka så läger jag den vid telefon luren vid högtalaren sedan trycker jag på luren på telefon och på telen knapemn på maskinnen så registerar den vad jag har andas till Forch varje vecka så ja jag på på passad fast jag inte är där hehe dom håller koll på mig i alla fall hihi,



Nu är det bäck svart här havet liger svart och lugnt och vattenet är nu ebb så den är lååånght borta hehe i morses så var vatten jätte näraq så om det hade varit sommar så hade jag fått ligga i vattnet i ett par timmar hihi inann man fick någon strand av havet att liga på .

Ska väll oxo säga att jag har fort farande en affla hals bränna och min röst är nu på vä’g bort pga att jag jag hostar fortfarande så ja vi får se om jag får behålla min röst till den 8 nov när jag ska till Foch i gen

1 kommentar:

  1. Ta nu hand om dig , blir nu orolig av denna jäv... hosta vila och c-vitamin stor skåne kram Delicia

    SvaraRadera