Populära inlägg

lördag 12 november 2011

2011-11-13 LÖRDAG

Ja vad ska man skriva i dag då ???

På förmidagen så städa jag lite och tvätta 3 maskiner. Bytte säng lakaqn och backa små äpple pajer4 i portions förpackningar mycket populärt här nere hihi.

Till detta så brukar jag bjuda på mousse som finns här nere och de3n är ju utan socker och äpple pajen är inget socker i häller mer än från äpplen s´å det är ju bra för minn del.

Och nu lagar jag något nytt fille bitar som ligger i en påse me barbicu kryddor mm det luktar gott men vet inte hur det smakar ännu hihi

Såg detta på en reklam nytt här nere hihi tv är bra trots att den är på Franska.

Så här ser det i alla fall ut när det blev klart. Både middagen och efter rätten





Och så här ser en av mina frukostar ut det som alldrig ändras är medeciner och insulin kaffet och calciumet och apelsin jouis

2 kommentarer:

  1. Nu blev jag hungrig , ser smarrigt ut ha en trevlig fortsatt lördag kväll

    SvaraRadera