Populära inlägg

tisdag 29 november 2011

2011-11-27 SÖNDAG

Natten har veirt en stor katastrof för min del.  Jag har hafft vuvhd verk som heter duga och jag har spytt som en kalv dom har pummpat i mig medeciner natten lång och när kl var 0200 så åkte jag i väg på CT skalle för att ser om det gick o se något men dom såg inget som var orovekandes alls. Hela natten har varit som en ennda kaos med kall svettningar och frysningar mm. Dom har pumat i mig morfin som inte hjälpt alls så det är väll kankse inte så konstigt att jag spytt som en kalv moste ju ha blivit medecin förgiftad av allt som jag fåptt i  natt.

Jag har fortafarnde ont runt tidningen på bägge sidorna och jag är fortfarande trötter. Men jag har nu lyckats att få i mig 1 st yugurt och 1 banan så jag får se hur länge jag får behålla dom . Och jag är fortfarande väldigt trötter men hoppas att det ska gå över ganska omgående, för jag moste barqa hem och skriva kontraktet och packa och fixa bär hjälp mm.

Och jag hopas att jag kan få sova i natt utan större problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar