Populära inlägg

tisdag 8 november 2011

08-11-2011 TISDAG

Jag är fundersam på vade jag gör .

Jag reser kl:0600 hemifrån till Sjuhuset Forch då jag sk varaq där vid 11 tidenh och bara för att stanna där i  2 timar sedan hem i gen.

En he4l dag till ingen nytta bara för att ta en enkel cor pulm och sedan andas . Och till sisst för att prata med en läkare som ställer samma duma fråga har du ont ? sover inte vänstra sidan ? är det bara höger sidan som sover på dig detta är väldigt ovanligt.Detta hör jag varje gång i gång i månaden.

En gaska så onödig körning eller vistelse som jag tycker att jag kan ta här i Dunkerque dom kan ta andinings provet samt cor pulm det finns rtg här oxo.

 Men NEJ det går inte för sig jag ska ta en hel dag och få huvudvärk på köpet dels för att jag jag inte kan ha ordentligt med mat för jag får ju inte äta ute utan jag moste laga den själv . Så då blir det bara smörgåsar på en hel dag inte så himl käkt för mitt socker kan jag säga nu i kväll så låg jag på 249 och det är högt inte konstigt att jag har huvudverk och blir ljus känslig:

Och då ska jag även tilläga att morgon dagen blir en slags häng over för mig Det känns som om jag hade supit i flera veckor Absolut ingen skön känsla alls kan jag säga.  

Så nu ska jag bara invänta på att klockan blir 22:00 så jag kan ta ded sissta medecinerna för att seedanh krypa ner i min säng i c:a 3 tim för att sedan vakna och gå ett par runder i lägenheten och sedan intaga min kära lila fotölj som jag kan ställa in så jag blir halv sittandes och det är jätte skönt..

Ska snart inskaffa en masage dyna som jag kan sätta i fotöljen då blir jag i himmel rikrt hihi.
Så här ser min andnings papper ut detta är då dagens andning och ett mycket bra utslag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar