Populära inlägg

fredag 11 november 2011

2011-11-11 FREDAG

Så i dag har jag bara tvättat 2 maskiner och ätit midag
Midagen bestod i brokolie, abourgini, paprika, morötter, brysel kål som jag ånga i min stimer och till detta knäcke macka med ost. Inte så dumt och efter rätt vart det mousse m äpple mos kompot. Inte häller fy ska.

Ja just det i dag har jag oxo bestält barnas flyg biljetter fast bara enhn väg hihi till baka vet jag inte om jag vill haha . Nä då skämt och sidor det är kilart dom ska hem tillSV i gen men det blir lättare att beställa en vägs när dom inte har någon resväska  väska med sig hit.

Lite onödigt att betala för något som inte finns med tycker jag .

Så då tar jag biljetten nästa gång med tre resväskor i stället tillbaka till Sverige i januarie får se när jag beställer dom.

ÅÅ vad jag längtar efter mina troll hihi prata med dessan och jasse via webb cam i dag åå vad dom växer fort jag vill ha dom här nu ju.

Allqat är stängt här i  dag då det är en bank fri dag i dag så det har inte varit något kuligt alls.

Men hoppas att apotecket öppnar i morgon så jag kan hämta ut mina medeciner som jag glömde i gå+r minet är kort men gott hihihi.

Ja min torr hosta är kvar och den ska ja tydligen få ha kvar i minst ett halv år säger dom . Eftersom jag blir så pass retad av fibroskopin så får jag torr hosta men det börjar att bli ganskiaq så jobbigt att sitta i fotöljen och sova min rygg har nu  fått sig en ordentlig känga som heter duga.

MM skulle nog behöva en spik matta i vid det här laget mm det har jag ingen mm.

Annar är det gamliga vanliga ont på endast höger sida och det öär bara högersida som sover för gämnan vilket dom tycker är konstigt för att det ska sova på bägge sidorna enligt dom men inte på mig bara höger sida.

Och mitt hål som jag har på höger sidan det finns oxo kvar den vill liksom inte i hop riktigt så jag ag får väll gå med 1 hål i  sidan hihi. Bara hoppas att det inte ramlar utt något där hihi nej det gör det inte men kom bara att tänka på det knqasig ja det är jag men det moste jag nogt vara för att utsätta mig för allt detta hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar