Populära inlägg

onsdag 16 november 2011

2011-11-16 ONSDAG

Ja i går så skrev  jag inget för jag viste inte riktigt vad jag skulle skriva.

Jag har i alla fall prata med min psykolog i går hon från Forch så jag har fått en ny tid till henne den 24 och 25 november för jag ska ändå till foch för den helt jävla fibroskopi ååå vad jag hatar denna undersökning.

Fast denna gång så reser jag skälv med bilen kör hela vägen till Paris och sedan hem för då stannar jag ju ett par dagar på sjukan så då blir det ionte tur o retur på en dag.

Så det ska nog gå vägen hoppas jag.

Ja vad jag har gjort i dag är inte så himla mycket jag har lyckats att ta ett fönster och gjort i ordning i min lilla höran inför julsakerna som jag ska gå ner till källaren och hämta upp i morgon har jag tänkt.

Sedan bör jag ta köks fönstret i morgon rest shiter jag i det stora pamorama fönstren mot havet det ger jag blanka attans i det får vara som det är och sov rums fönstret  det shiter jag i oxo jag är ju inte där ändå så då bryr jag mig inte. Sover nu mer i allrumet i en fotölj ganska så skönt ändå faktisk.

Det som är jobbigast nu är väll diabetesen som jag inte får någon bukt med alls den ligger alldeles för högt och jag kall svettas som bara den det droppar till och med från håret.

Inte mysigt alls men men vad gör man.

Men nu ska jag snart gå och hämta mitt täcke och sätta mig i fotöljen . Och vänta på att vinnie ska ringa och tjata med mig en stund

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får bukt med din diabetes det är ju en allvarlig sjukdom bara det usch inget kul skickar dig lite kärlek & ljus ifrån Skåne fina du <3

    Får du köra bil ?? kompendiet vi fick ifrån sjukhuset stod det att man fick inte köra bil på 1 år ..

    SvaraRadera