Populära inlägg

tisdag 15 november 2011

2011-11-14 Mondag

Hur kan man vara så himla ego trippad när mn är upp till åren komna???

Hur kan man bettesig mot andra utan att skämmas Det har nu gått 3 dagaqr se4dan J-C fick sitt ut brått på vad är det ingen som vet alls. Det enda som haqn sa innan han gick sin väg på lördags kvällen var att jag vunnit en lägenhet haha.

Alain hans bror satt som ett levandes fråge tecken och bara gapa och titta på sin bror som om han var en utomjording . Alain är ju här varje lördags kväll för att äta med oss det har liksom blivit en traditon att han är här,

Men att han skulle ta till vold var det ingen som fatta alls utan vi stod som fågel ungar bägge två.

Jo just det han sa oxo att jag skulle vara rädd för han pytsan häåller att vara rädd för en människa kommer jag alldrig att vara. Och specielt inte för en liten chit som han. Som då tror på fullaste allvar att han är bäst och inte kan göra fel alls.

Haha ja just det en människa som tror på fullaste alvar att om man äter vitlök så försvinner diabetesen haha varför har vi då så mycket iabets i världen när vi har mer vitlök än människor??

Som sagt detta var på ett sätt väntat att hanh skulle bete sig som en 15 åring . Han är ju ensam och han har bara simn mellesta bror  som ALLTID plokar i hop han och ställer han på fötterna i gen.  En bror som alltid har funnits för han.

Jag mår tråts allt ganska så bra i allt detta fast det ska gudarnaq veta nu är ju hem längtan mer på taglig än någonsin  förstårs.

Men går dagen vart det en del del gjort ringde shal grenska och pratat med transplantations tiemet och berätta min cituation och d9om sa att allt var i sin ordning då jag inte lämnat mitt svenska medborgar sakp så är jag välkmmen dit det var inga problem.

Dok så önskade dom att jag kunde vänta till efter jul , då hon ansåg att jag var ganska så färsk  vilket jag förstår fullkomligt.

Så när allt kommer om kring så blir det  Sverige i  mars månad år 2012.

Och vist önskade jag att jag slapp att vänta så pass länge men men vad gör man man kan inte få allt oavset vad.

Har jag nju gått i genom detta så ska jag nog klara av detta lilla ytliga problem som igentligen är en piss i missisippi.

Och det är bara att hoppas att Jean-Claude håller si8g på mattan tills jag kan åka hem nästa år.

I dag ska ag göra ett nytt försök att få tag  på Foch och diskutera med dom om hur läget ligger till här hemma.

Och sedan får vi se hur det går.
Men jag har bestämt mig att år 2012 ska bli ett kanon bra år oavset vad för nu kan det bara bli bättre det kan inte inte bli sämmre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar