Populära inlägg

fredag 4 november 2011

2011-11-04 FREDAG

Herj som jag skrev i går så har det nu blivit som så att jag byter från säng till  fotölj runt 0300 på nätterna. Dels pga att jag hostar så så att jag får fruktans värt ont i skulderbladerna men mäst på höger sida.

Så nu  i morses så fick jag äntligen tag på den biten som har retat mig sedan förra gången en bit av fibroskopin som gjordes sisst som dom inte fick upp . Eftersom jag hosta så jag spydde skumm slem .

Men denna gång så tänkte jag lite längre än vad min lilla näsda räker jag fotade denna lilla bit .

Ja den ser inte ut för mycket här i världen men men ack ack gud vad den kan göra ont att få upp ur en aldeles för trång luft strupr och som absolut inte är rak häller utan går sin lilla krokiga  väg.

Denna lilla bit gör så´att jag inte kan få sova ut en längre stund . Men som i dag så hostade jag så mycket attt jag väckte Jean-Claude så ja då han gick upp så kann jag inte fortsätta att sova utan då satte jag mig vid datan.

Som sagt det blev en låååång dag i dag .

Och jag är kanon trötter men kan inte gå o sova föräns klockan är vid 2200 då jag ska ta min sissta merdecin för dagen phu jag hatar att allt ska vara så sent .
Men min lilla underbara städerska v ar här i dag och hjälpte mig med damsugningen och torka golvet .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar