Populära inlägg

måndag 7 november 2011

2011-11-07 MONDAG

I dag har det inte hänt så mycket mer än att sköterswkan var här 0645 och tog mitt blod i gen haha jag är nog snart blod lös tror jag för varje  MONDAG SÅ TAR DOM MASSOR AV RÖR OCH DÅ MENAR JAG MASSOR,

Runt kl : 1000 kom min tränare Anna och vi började med att sätta elektroder på mitt höpgra ben eftersom det är där som mina muskler är förtvinande dessa elektroder ska sitta på mitt ben över knät i 30 min dagligen för att få i gång min muskelatur ordentligt .

Eller ja kommer ju alldrig att få till baka det som var förut men det går at fixa till det bättre i alla fall och det är ju skönt . På så sätt kankse jag kan slipa att stupa om jag glömer av mig att jag inte får börja med höger ben utan alltid vänster. Men eftersom jag inte är en ungdom längre utan kommen till åren så ja vad ska jag säga minnet är väll inte riktigt  som det ska haha men det har det nog alldrig varit på mig.

I alla fall så kom Christian och Gie hit för att hälsa på Christiaqn är då Jean-Claudes stora sysyter och jag fick en underbar arangemang av blommor och det bästa av allt man sliper vattna den hihi som sagt nu var det ju det där med minnet i gen hihi den kommer alltid fram hur du än gör . här är en bild på denna lilla underbara buket.


Jag har varit ute ett par gånger i dag och jag har även åkt till Lab för att hämta mitt labb svar från i morses .

Och snart är det säng dags då jag ska till Foch i morgon men bara över dagen hoppas jag för jag vill hälst om jag kan slipa att sova på sjukan för jag blir så passpasiv av denna sjukhus luft att jag har svårt att fungera ordentligt .
Men jag håller tumen att jag får åka hem i morgon i gen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar