Populära inlägg

lördag 30 juli 2011

2011/07/30 Lördag och Lina Är fortfarande kvar

Ja jag har inte varit här på en 1 vecka.,
Men jag har inte känt för det alls då jag har Lina här min älsta dotter,
Hon kom i Ondags så det har varit ganska fult upp hela onsdagen gick åt på att vara på vägarna mellan Paris och Dunkerque så när vi äntligen kom hem så orkade vi inte så mycket,
Tisdagen på för midagen blev det ett besok på lasarettet för att få mitt antitrypsin och för att hämta hem fru illa mående och herr ont , Där efter fick det bli en snabbis till marknaden ,
resten av veckan har gått åt till att köra runt Dunkeraque för att visa runt henne lite grann , torsdagen gick åt till att besöka Lilles sjukhust Calöet för prov tagningar så hon har verkligen fått se sjukhusen här i FR ,
och fredags vart det en snabbis till begiska grännsen för hon behövde köpa ut lite cigg som sagt lite billigare där än här i FR det skiljer i alla fall näst intil 10,00 svkr mellan belgien och FR,
Inget har hänt på transplantation sidan utan jag står kvar där jag står vikten ligger nu på 89,5 kg så den går sakta men sekert ner i alla fall,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar