Populära inlägg

tisdag 12 juli 2011

2011/07/12 tisdag med mycket besok av annor

Hihi ja just det i dag vart det besok av 2 st Anna .
1 a Anna kom klockan 0800 pa morgonen for att ta nytt blodprov som skulle vara fastandes fran kl;2400 fram till skoterskan Anna kom och tog 6 ror for min teorid sjukdom som jag aven har;

Eftersom min kropp reagerar valdigt konstigt sa tror dom att det kan ha med att gor min teorid.
forra aret var jag hog i teoriden men nu ar jag lag fast i och med att jag vande fran hog till lag sa har oxo febern kommit och gatt som den skalv behagar.

For till 99 % sa har jag alltid feber pa kvallen och den ligger runt 38-40 grader lite beroende pa vad jag gjort under dagen. ex om jag vartit pa sprong hela dagen sa aker febern upp valdigt hogt pa kvallen.
For att sedan rtunt 0800 ga ner till 36.2 sa i bland far jag vanta specielt pa moandagar om jag har feber nar jag kommer sa ar det bara for min del att ta en bok och lasa for att vanta ut febern mycket konstigt.

I alla fall sa kl:1000 sa kom Anna nr 2 det ar hon som tittar till min cyckel som jag lanat och mina hantalar sa inget ar trasigt eller sa sa jag inte kan skada mig.
Men bagge annaerna ar valdigt snalla och stannar garna lite extra hos mig for att diskuterar mm sa det kans skont:

For om saningen ska fram sa ar jag ju ganska ofta ensam har nere eftersom alla nastan jobbar eller har sina saker att gora som jag inte an vara med pa .

Men nu borjar jag oxo min ned rakning for att min alsta dotter ska koma pa besok for forsta gangen i sitt liv ska hon flyga och for forsta gangen komma ner till FR sa det ska bli extra skoj tycker jag.

Sa jag hoppas verkligen att Dinkeque kan visa sig fran den fina sidan och ge oss sol och inte regn och blasigt som det oftast ar har.
Hon komer ju en mondag den 25 sa jag har flyttat min atetrypsin till den 26 juli sa hon kan oxo folja med dit om hon vill. Och det kan ju oxo vara nyttigt for henne att se ett annat sjukhus for det har hon alldrig gjort haller bara de SV sjukhus som hon varit pa.

Det ska bli riktigt skont med lite SV salskap faktiskt har nere.

ja just det provsvaren komer hem till mig om 2 dagar ungefar och da kan jag skriva upp det har vad det blev for blod svar.
Men nu ar det snart lagg dags for min del och jag ska kopla i hop mster syrgas med herr Appne och byta ut min nas grima mot en mask som jag har natte tid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar