Populära inlägg

söndag 10 juli 2011

2011/01/10 30 Arsedan

Tank att det redazn har gatt 30 arsedan jag fick min fost fodda lilla och da menar jag lilla Lina hon var inte mer an 47 ck lang och vagde bara 2940 och han hade rean har som var nastan vitt. Samma dag lilla Lina fodes sa kom morofar med mina sma syskon upp tvillingarna Daniel och Malin. De forsta som sa nagot var min alskade lilla lille bror va den dar kan man ju inte leka med hihi ja da var inte gamal om jag mins ratt sa var han eller dom bara 5 ar;
Nar jag kom hem fran bb sa var det sa pass varmt att Lina sov masta delen i sin vagn och dar trivdes hon jatte bra och under natten sa under dom 3 forsta manaderna sa sov hon i en vagga som hennes Farafar hadde snickrat i hop till alla barnbarn sa det var har jag formig Annica och sedan Yvonne jag kan ha fel dar menmen ;
Dar efter sa byte jag ut tra vaggan for lina var liten men redan da full  os med massor av hyss i sinna backfickor .
Jag lana en av tvillingarnas vagga som mor och dreas farmor hade virkat och dar i trivdes hon fast mormor blev tvungen att virka mer runt om for Lina kunde ta sig over.
men till slut sa fick jag bygga en lag lag sang som bara std pa sockel for lina hade sug ploppar under hander och fotter hon kunde klattra pa rena vaggar. Sa redan som lite sparv var hon over allt och ingen annan stans. Men jag alskar bade henne och mina 2 andra Joakim som kom pa sitt lilla ovanliga satt som han allt gor,  sakta men sakert kom han fram den 2/8 och sa den lilla bestamda damen som redan liten i magen ville visa vart skapet skulle sta men av ett rent under sa fick en av barnlakarna stopp pa henne for hon skulle ut redan 1/1 och det var pa tok for tidigt sa vi kunde halla henne till den 16/5 men redan som liten sa viste hon vart hon gick och vart hon stod .
Men vad jag alskar er alla i hop mina underbara barn som gett mig sa mycket gladje under aren och som alltid staller upp for mig och som finns dar nar jag behover eller inte ni finns i alla fall . Det finns nog ingen som jag alskar sa djupt och sa varmt om hjarta som er alla 3 ;
Vist finns det fler i mitt hjarta men det skulle nog ta ett bra stund o skriva ner alla er ni vet vilka ni ar i alla fall ;
Jag sanker en speciel styor kram till min alsta dotter som sedan ett par timmar btill baka fylde 30 ar 26 minuter ocer 10 da sag du forsta ljuset .
Och sedan ger jag givetvis er andra bamse kram oxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar