Populära inlägg

onsdag 13 juli 2011

2011/07/13 I dag ar en gra gra dag dar allt bara kans shit

Fast an att jag fick ett under bar liten underbar overasking med ett stor innehall med mycket karlek och mycket tankar och kramar i massor .
Och detta lilla packet med ett sadan stort innehall kom anda fran bohusmalmo fran en kar van mor Anette med familj 2 som 4 benta. Aven om dom nu har haft en jatte jobbig var och somar annu sa lnge med mycket mot gangar sa har hon /dom tid att  tanka pa mig har nere.
Sa jag varlden ar ju underbar anda fast man kanner sig som en stor skit i mellan at.
Men nu ska jag visa vad denna underbara familj har sant ner till mig.

3 bocker att lasa ute nar solen skiner;
1 set bordy med tomte sa den ska jag brodera och fota sedan nar den blir fardig
och en tub med kram
och ett blatt kort med masor av text och kramar







TACK KARA ANETTE FOR ALLT DET GER MIG SA MYCKET GLADJE SANDER MILJONER TUSEN KRAMAR TILL ER ALLA.

aven om jag kanner mig tom inuti sa finns det en liten laga i alla fall som tackar sa enormt mycket,
Forlat att jag inte ar sa entusiastisck med att skriva just nu men jag har kant mig tom sedan i gar inuti mig men hoppas att det snart ska ga over. Givet vis sa brinner lagan mer o mer nar jag ser vad som kom med den lilla franska brevbararen som var illrod i ansiktet nar han lamnade av packet ;






Pourquoi devrais-vie soit si injuste.
Pourquoi est-il si difficile à comprendre !

pourquoi, pourquoi,pourquoi, pourquoi,pourquoi, pourquoi

Je me sens.

En del dagar ar bara sa affla gra och trakiga som bara den sa det ar svart att le eller skratta.
Det ar sadana har dagar jag undrar vad i helvete jag haller pa med att jag stannar har nar jag har mina under bara barn och vanner hemma i SV
. Fast inerst inne sa vet jag varfor
.
Men det kans hart. jobbigt; besverlig(t och bara urtrist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar