Populära inlägg

lördag 23 juli 2011

2011-07-22 Urk , ynk, blä.

ÅÅÅÅÅvad jag hatar dessa nätter här var 4 timme så komer dom in för att ta ett

Sticki fingret for att kolla blod sockret och sedan 1 stick i armen för att se om jag får behålla de D vitaminer och protein som dom ger mig extra men ännu så länge så kan dom inte säga vart det tar vägen alls,

Alla mina prov svar säger lika dant varje dag och dom är lika förvånad varje morgon dom kommer in att jag lever hahah seg kärring säger jag bara ler,

Ja lunch eller midagen är det inte någon förändring på;  fisk så långt ögat Kan se :

I dag fick min älskade gamla dam  äka hem och vi grätt en skvätt både jag och hon för vi hadde det så trevligt fast vi var på sjukan,

Så vi delade telefon och adress med varandra då hon inte bor så himmla långt bort från mig ;

Nu på eftermidagen kom det en tjej och tog den gamla damens plats; hon är diabetes men gravid så hon måste ligga inne för kontroll i mellan åt hon pratar inte så mycket och hon vill inte förstå mig alls vad jag säger ,

Men jag skiter fullkommligt i det för i morrgon ska även jag få åka hem på semester säger dom barar för att jag varit så snäll och ättit upp min mat hihi;

Och sedan så komer ju Lina hit på måndag så jag vill hinna med lite oxo ; men så fort hon åker hem ska jag in i gen till lassaretet och läggas in phu detta är absolut inget roligt alls,

Tänk om jag inte hadde lysnat alls på den dietisiten som promt ville ha upp mig i vikt så hade detta inte behövt att hända;

När jag kom hit in i Mondags då vägde jag 93 kg och i dag väger jag 92,050 så ja sakta men säkert går jag nog ner men dom är väldigt förvånade över att jag kan både gå och stå, Och framför allt så fick dom stor ögon i dag då jag inte var på rumet när ronden var för jag stod i duchen dom fattar inte hur jag orkar att gå den biten skälv och sedan tvätta mig skälv och tvätta håret så jag doktorn tog andra patienter medans jag durchade hihi sköterskan var alldeles till sig men doktorn sa att det är bra att hon gör eller tar egna insiativ vilket jag moste göra i mellan åt annars så  blir jag nog hel tossig eller mer tossig än normalt,

Så nästa gång jag skriver så blir det hemmi från i alla fall


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar