Populära inlägg

onsdag 6 juli 2011

2011/07/06

Ja vad ska jag saga i dag tro. har ont i benen (ja) fru illamaende (ja) huvudverk (ja) sa allt ar i sin ordning .
Fajtar fortfarande med mina kilon fram och tillbaka JA ingen forandring dar haller;
Jag ater diet mat men inget hander;

Fastan min onskan var att jag slapp allt detta sa jag kan fa leva ett normalt liv ; kunna ga ut utan slang kunna sitta pa stranden och bara njuta spelar ingen roll om det bloser lite eller inte . Kunna sola i lugn o ro nere pa stranden utan att behaova vara orolig att jag inte hinner till taoan;
Bara detta skulle vara en befrielse som bara den;

Men vad jag inte fattar ar alla dessa manniskor som sitter i Fangelsle gang pa gang hur dom kan ramla tyillbaka dit i gen for detta att bara sitta inne eller att ha en foljerslagare med jamnt och standigt det gar mig pa nerverna;
Jag som tycker nu ar  att mitt hem ar ett fangelse for mig jag kommer snart ingen stans jag sover ater och ar i samma vy hela dagen; 

 Tur ar ju att jag har havet utan for fonstert sa jag kan dromma mig bort i bland men tyvarr sa borjar aven detta bli langtrakigt for det hander for ofta att man gor det;
Lagom ar ju alltid bast inte for mycket av det ena eller for lite utan LAGOM med allt det vore underbart .

Men  en sak ar helt sakert jag vill absolut inte ha tillbaka detta liv den dagen jag far mina lungor for fy attans vad detta ar shilit ,trakigt och aldeles ur trist ;
For varje dag som gar sa tryter ju barna sinnet det blir allt svarare och svarare att finna nagot att gora ;
I gar borja med att fixa i ordning alla julkort men dom ar inte klara pa langa vagar znnu det ar ju mer som ska dit mm;

och sedan har jag borjat att laga en del klader som gatt sonder i sina sommar mm
Jag ska fortsatta med det jag borja med i gar men sedan ska jag ta en vanna med damvippan och fixa lite har tror jag ;

Vist kan jag fa mina dagar att ga
0600 vakna medecinering
1200 ata medecinering
1800 ata medecinering 2200 medecinering
och i mellan dessa tider sa ska jag da forsoka att fa dagen att ga med gladje och kunna lagga mig pa kvallen och kanna att jag gjort nagot vettitgt under dagen i alla fall mm SVART det ska gudarna veta att det blir svare och svarare for dag som kommer;




Fann ett mycket val och igenom tankt ord sprak pa FB i dag det sager en hel del faktiskt
Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar