Populära inlägg

torsdag 14 juli 2011

2011/06/14 i dag ar en rod dag har nere

Som sagt det ar en rod dag eller som vi hemma i SV sager det ar en sondag hihi;
Allt ar stangt och vi kan ju absolut inte skryta med vadret haller det rgnar och har regnat hela dagen har i Dunkerque.
Jag slo titta lite pa FR1 yv da dom sande fran Paris i drekt sendning i dag pga att det ar den 14 juli och faktiskt dar sken solen lite men det rgnade ju i alla fall inte;
Ja vad har jag lyckats astakomma i dag da mm
cyckla pa min cyckel i 10 minuter vaxla mellan 2 och 3 i 10 min sedan tyckte min kropp att det var nog. darfeter sa fixa jag min midag och den bestod i coscos 80 gr lax; majs; artor; papprika mm de-t vart gott i alla fall.
Sedan blev jag sugen pa att baka lite ja dom ar ju latta att gora inget att jasa mm utan bara blanda i hop och sedan klicka ut pa dumlen som liger  i en luffins form detta heter kolakaka och det har jag tagit med mig fran SV receptet sedan vart det vila framfor daztan spela lite framvill m;m;.
kl.16.30 sa var det pa cycklen i gen i 10 minuter och dar efter en sep up det ser ut som 2 gang plator och man gar pa den eller springer haha fast springa hihi det later jag andra gora inte jag i alla fall;
och kl.1800 vart det medecin intag i gen och nu sitter jag har i gen hos den gamla kara datan eller ja inte sa gammal for ,in SV vill ga vidare i sitt liv den ville inte stanna hs mig langre jag hadde den datan lapptopp i nastan 8 ar ar tror jag sa den blev ganska fort trott for att sezdan inte vilja starta alls sa nu ar det hos alla dom andra datorrena och har lang semmester hihi;
I alla fall sa vart jag ju tungen att ha en data sa det fick bli en fransk talande data ; Komunikationen ar vell lite si och sa annu sa lange mellan oss men vi forsoker sa gottt vi kan; fast jag blir frusterad nar jag inte har de 3 sissta bokstaverna i alfabetet.
Sa i morgon ar det fredag och eventuelt far jag mijna prov svar da eller sa kommer dom mede posten pa lordag hihihi jup jag ar inte tossig hihi vi har post gang har pa lordagar oxo;
I alla fall sa kanns det battre och battre har ju varit i en svaka nu ett tag men i dag kans det bra sa jag hoppas att det haller i sig nu ett bra tag sa jag kan le och ha skojigt trots allt som ska med och som forfoljer mig over allt.
Jag ar ju koplad till her syrgas 24 timar om dygnet sa jag kan ju inte vara utan han fast jag sa val onskade att jag slapp han bara som ex nar jag ska sova for att vakna utav att slangen ligger runt allsen eller att jag har slangen runt bena inte kuligt alls.
Tank att en gang fa ga och lagga sig utan att tanka pa att dra ner syrgasen koppla i hop herr syrgas med mister appne (appne ar en maskin da jag har appne om natterna den sager da till nar jag slutar att andas ) Men i alla fall tank att fa ha nasan i det fria utan en massa puff och slurpandes i gemte sig men annu sa lange sa ar bara en drom. men som jag varkligen hoppas och tror pa ska ga i uppfyllelse sa jag slipper allt surr omkring mig ; Att kunnafa sova i tyst het ; HAHAHAHA kom att tanka pa det nu det blir nog svart att sova forsta tiden man kommer sakert att vakana manger ganger under natten och undra om maskinerna gatt sonder eller nagot liknade det blir som en skilmassa man ar van att dela sangen med en annan herre fast jag har 3 herrar i min sang hihi fast sedan blir det ju bara 1 det kommer nog att kannas jatte konstigt lika konstigt som nar barna blir vbuxna och flyttar hemmi fran det blir liksom tomt tyst sa man moste fylla ut den tommheten med nagot mm undra vad jag ska fylla ut min tomhet denna gang mm det tals att fundera pa ordentligt ; ja liver ar en bergodalbana i bland gar upp och i bland gar det ner fast jag moste nog sagag att det borjar att ga for mycket nerfor nu vill ju stana dar uppe och kunna gladja er alla mina underbara lasare som stottar mig alla mina nara och kara som alltid finns vid min sida;
fick en undertbart text medelande fran min alskade lilla sysyter Malin i dag det lyder sa har ;

(Du ar en angel fran himmlen, som kommit ner pa jorden som ett packet till just mig. Du betyder sa sjukt mycket for mig <3 )

Dessa ord meningarna som jag fick av mi kara lilla syster dom sager sa enormt mycket trots att det ar mer an 100 mil toro att det ar 115 mil mellan oss sa kan jag kanna varmen fran henne bara via sms :
Men det betyder sa oerhort mycket . Jag har tidigare sagt att sma sma ting det kan gora hela varden till ett stort enda lende och varden blir ljus bla och havet blir blatt och ligger stilla och blir spegelbalnk .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar