Populära inlägg

lördag 23 juli 2011

2011-07-21 Jag kan inte säga att det går fort här hihi



här går det ganska så låmgsamt tur är att jag har en god äldre dam som hjälper mig med min franska för den är ju inte den bästta hihi det låter nog som rapakalja när jag pratar heheh,

Ja middagen vet ni nog redan vad den bestod Av fisk då jag inte kan äta köttet här nere för köttet är ju alldrig färdig kokt eller stekt eller grillat,och lika dant är det till lunchen samma som vanligt fick fast i dag fick ja mos som var gjort på vatten;

Inte gott kan ja lova men men det var bara att hugga i som vanligt

Och som jag tidigare sa så har jag en väldigt tur för den äldre damen hon och jag vi kunde prata jätte länge så vi hade roligt i alla fall,

Vi eller jag träna på att läsa på min meny varje gång vi fick den då det var så pass lätt eftersom det inte var mycket ändringar på den alls ;

Jean claude kom som vanligt vid 0810 och lämna aktimel och aktiva sedan kom

Han på kvällen runt 2030 och då tog han med sig min bärbara oxygen, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar