Populära inlägg

tisdag 5 juli 2011

2011/07/05 ingen kulig natt alls

I natt har det var en bedrovlig natt.
Det borja i gar att jag kannde mig fruktans vart nere , ledsen mm ja allt som tillhor den gra/svarta sida;
Tankar for om kring som om jag hade en eller flera aoutban i mitt huvud.
Jag vart fruktans vart trott efter antetry-psinet i gar och fick sadana smartor i alla mina ben att det tillslut krampa over allt fingrarna korsade varandra tarna stod ratt upp,
Sa ja Mondagen var ingen rolig alls.
Sedan pa kvallen runt 2100 sa borjade mina tarmar att prata nagot fruktans vart det hordes lang vag och pang jag fick rusa pa toan och det var som om nagon satte pa en hogtrycks tvatt det bara forsa ur mig och det stank ruttet sa jag holl pa att spy flera ganger ;
Detta holl pa till ungefar runt 0300 i natt sa ja man kan ju saga att jag nog verkligen har stadat mina mage och min tarm ordentligt.
Jag har ingen anning om vad som hande i gar och varfor jag fick detta anfall men jag kan ju saga att det var ingen vanlig diare utan det var som en kaskad varje gang ;
Hade det inte luktat sa fruktansvart illa sa hadde jag inte fatt spy kanslor men det var en katastrof i gar och i natt ;
Konstigt nog kanner jag mig inte sa himmla trott eller utkord utan ganska sa pigg anda konstigt nog,
antingen sa fick kroppen en idiot ryck i gar angaende antitrypsinet eller sa at jag jag nagot som inte kroppen ville ha alls jag kan inye saga vad det kan vara eller vad det kan beror pa alls ;
utan bara att nu pa morgonen nar jag vakna sa det enda jag har ar att jag har ont i i svanken och ner mot svans kotan men det ar ingen molnande vark utan det bara kans ont???? svart att forklara hur men ont gor det;
Fast inte jatte ont och inte lite ont utan om man nu kan saga normalt ont sa ar det normalt ont ;
Eller om man tar en skala som dom bara fulkomligt alskar att ha har nere en skala mellan 1-10 sa ligger den pa 7.5 sa ont har jag.
Men bade magen o tarmen fru illamaende och herr ont i benen ar borta i dag liksom borta med med vinden det ar ju bara det onda som da sitter i svanken som ar kvar? Fraga mig inte hur och varfor jag fatt detta eller fick detta for det vet jag inte alls;
Oh det ar ju absolut inte nagon typ av maginfluensa for da skulle det nog ha hallit pa langre troro jag;
Vad jag ska hitta pa i dag det vet jag inte annu mer an att jag ska lappa och laga lite klader och sedan far jag se om jag orkar att ta mig ut ;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar