Populära inlägg

fredag 1 juli 2011

2011/07/01 Att kunna vanda negatift tarm till en positft tarm ar svart

Det ar inte sa latt att vanda negatift mot positivt.
Aven om det galler ens egna kropsdelar som brakar med en sa ska det ga i alla fall.
Men om man tillater sig sjalv att ha den lilla flickan eller pojken om man nu ar kille inomsig;
Lata den komma fram da och da leka eller grata som man gjorde nar man var liten sa kan man ga hur langt som halt;

Och har man da oxo vanner som ger en en massa positiv energi sa ar man verkligen i himell riket oavset om du har manga eller fa sa kan alla ge dig nagot men du moste oxo ge oavset om du ar pojk ,man eller flicka dam sa moste du ploka fram den dar lilla varelsen inom dig som vi alla har inombords fast en del valjer att grava ner den djupt sa pas djupt att den alldrig hittar sitt ljus i gen andra vagar bara ta fram den i sin ensamhet och da blir den mer o mer skygg ju aldre man blir.
Andra valjer att ha den sa nara sa nara att man kan nast intil ta pa den men det ar valdigt viktigt att inte lata denna lilla varlesen ta over hela dig utan du som vuxen ska kunna styra over den ta fram henne/han nar man vill o kanner inte nar denna vill och kanner;
Later man den lilla varelsen ta over helt da ar man ute pa farligt och okant vatten vilket absolut inte ar bra;

Jag behaller min pa ett bra avstan jag kan ta pa den men jag kan oxo lagga ner den varsamt ;
Jag hanterar denna lilla flicka sa omt jag kan for att kunna fa hamta styrka men oxo idéer om hur ex mina scrapbooks kort kan se ut eller hur jag moblerar mitt hemm eller vad jag ska gravera just pa den vasen och dar hamnar hon valdigt bra for har har jag mitt vuxna lek satt dar jag sjalv sitter och leker samt skapar samtidigt,
Sedan sa kan jag ploka fram henne den lilla barnsliga for att ex leka med James och sjunga imsevimse spindel; i ett hus i skogen bryn mm dar kn jag leka med hander och rost och gora roliga miner mm ;
Jag tror bestamt att om vi lar oss att ploka fram denna eller dessa sma varelser vi har inom oss nar vi eller blir sjuka sa blir inte livet sa rakigt i alla fall trotts att man ar antingen sangbunden eller har grimma eller mask pga av syrgas;

Men vist ska aven vi fa klaga men jag sager nog med bestamdhet att klaga ska man gora oavset om man ar frisk eller inte men absolut inte 24 tim om dygnet manad efter manad.
Man moste ju oxo ge till baka lite av sig sjalv varje gang for varje gang man klagar sa dodar man den dom andra lite och da moste man ju ge till baka sa man lagar det man har forstort;
For gor man inte detta sa har man gansa sa snart inga vanner kvar alls och da ar man ensam och da blir man radd;

Jag har nu hafft ont i magen eller rattare sagt tarmen i ett par dagar den har gatt pa semmester redan tror jag eller den tror att den kan ta semmester men vilket jag inte acepeter eller vill att den ska gora ;
Jag har nu i ett par dagar forsokt md kattrin plommon medeciner som jag fatt av min hus lakare och enligt henne sa skulle jag bli sittandes ganska lange foçr denna skulle rensa totalt men ak nej min tarm havdar bestamt med att hoppa ,rulla runt lite att den har tagit semester och jag sager bestamt nej men oxo AJ AJ det dar gjorde ont faktiskt men desstu varre sa bryrs sig inte tarmen alls om detta men jag har en sak kvar i bak bakfickan som jag inte visat annu;
Om det inget hander i kvall eller i nattda tar jag fram den stora alteriet ljumet vatten lavemang att halla detta i 40 min ja det gor ont men bara under tiden och det kan man utharda att ha ont i 40 min ann att ha ont en lngre tid eller ett par dagar det vill jag inte riktigt acepetera;
Som sagt om du brakar med mig sa ger jag dubbelt tillbaka aven om det ar sa att det till hor min kropp sa fajatar jag tillbaka med stor styrka och kraft ;
sa i kvall blir det LOK soppa, med vitlok hihi ska se vad tarmen sager da haha det ska nog gora susen det luktar redan lok sa det stinker har hemma ;
Men det ska tommas sa ar det bara det finns ingen atervdo;

Men med ratt installning pa livet och lite avlar anamat sa ska jag nog fa bukt med detta sjalv i alla fall hoppas jag i alla fall eller NEJ jag vet att det ska GA ;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar