Populära inlägg

lördag 23 juli 2011

2001/07/19 Första morgonen på avd diabetes ovest 2-dra våning sal 271 A.

Jag vaknade givet viss vid 0600 på Morgonen, så jag gick upp för att bärja med morgon tvåttningen och på klädning phu det är redan jobbigt att leva i en res väska det är nog spm jag hatar. För allt tar så mycket längre tid när man gör det,

Så jag är i fall på klädd nu och har tagit mina medeciner så väntar jag på KAFFE så jag kanmm vakna till ordentligt för just nu så går allt på halvfart så att säga ,

Jag åter kommer när jag fätt mer eller fått mitt kaffe,

Nu är kl: 18,33 och jag har mesta dels sovit hela dagen  men jag har även sprungit som en galen antilop på toaletten för att kissa i mängder dom ger mig medecin så jag ska springa som en en tok på toan;

Midagen bestod i 10 små potstisar som var ångkokta ynk en tosk bit och spenat som var kokt med vitlöks klyfter och det kan jag säga direkt jag älskar vitlök men ff inte i spenaten för det var det äkligaste jag ättit , Men jag var tvungen att äta allt detta spenatren var c;a3 dl av sedan var det äpple compott c:a 1,5 dl och sedan en yugourt och till sisst en skål med soppa på 2 dl phu och jag var tvungen att äta  upp allt jisses vilken mag värk jag fick och nu kommer middagen o jag är absolut inte hungrig alls phu hur ska det gå,

Jaja det är bara att trycka i sig allt så jag kan gå ner i vikt hehe väldigt konstigt jag äter ju inte så här mycket hemma som jag får här på sjukan,

Det är sjukt mycker mat här undrar jag om jag värkligen går ner i vikt;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar