Populära inlägg

fredag 8 juli 2011

2011/07/08 Trott trott sa afla trott

Na da jag ar kvar hemma i fangelset . Ja jag vet att jag ar hard nar jag sager det men mitt hem blir mer omer likt ett fangelse for mig jag kommer inte ut och jag ar sa afla trott pa denna afla slang som forfoljer mig vart jag an gar sover inte ens kan jag ga pa toan utan att jag moste tanka mig for jag blir sa himmla trott pa det .
Nu undrar ni sakert om jag inte har nagra skruvar losa i huvudet da jag skriver att jag moste tanka mig for fore jag gar pa toan;
Da sager jag ett stort rungandes NEJ jag moste hoja syrgasen innan jag ska ga pa toaletten for om jag ska ha avforing sa moste jag ju ta i och vips sa ar syret slut for mig om jag inte hojer den;
sa jag det spelar ju ingentligen ingen rollo for jag har ju mina medeciner att tanka pa men jag moste saga att jag tycker det blir bara mer och mer jag moste tanka mig for och jag moste tanka fore jag ska ga pa toa&n som annars ar en vanlig sak men nu mer sa moste jag se till att  syret ar hogt nog for att ga pa toan eller for att ta en durch ,
Annars ligger jag dar pa golvet och chippar efter andan for jag tog slut pa mig och inte fick tillrakligt med syre ;
FFFFFFFFFF om ni bara viste sa trotter jag ar pa denna forbande javuls sjukdomen som satt sina aflar klor i mig jag hatar den verkligen .
Men det ar bara att kaùpa idare inte hanga lapp forsoka att hitta de sma positiva sakerna i ens liv eller hitta nagot nytt sa jag kan bli lite glad och fa nya krafter eller nagot att bita i sa jag far jobba lite med nagot som ar roligt och svart och tar tid;
Men det ar fruktans vart svart att hitta pa det nu. Jag ar nog i en svaka eller rattare sagt jag ar i en svaka och kanner mig mer mer trasig ;

Vad som nu ar skont att jag bestalt en blijett  for LIna min alsta dotter sa hon kommer ner hit for forsta gangen i sitt liv hit ner sa vist ser jag fram emot detta men jag hade onskat att jag var i battre kondition och battre styrka men det far bli som det blir ;
Det ar ju givet vis enormt roligt att hon antligen har slapt sin radlsa eller jag det har nog inte gjort men att hon kan tanka sig att overvinna radslan for att flyga hit ner;
Sa hon kommer den 25/7 hit sa da ska jag aka till flyget och hamta henne.

Jag onskar nu bara inte jag blir samre; For jag vill ju kunna visa henne runt lite mm

trakig lasning jo jag vet men min skrivar lust har inte vellat inbefinna sig riktigt  pa ett par dagar ;
Men det kommer sakert snart till baka ska ni se jag brukar ju inte hanga altfor lange utan jag brukar ramla ner med bagge fossingar pa jorden i gen ;
kram pa er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar