Populära inlägg

lördag 16 juli 2011

2011/07/16 var ar SOLEN

i dag har vi gartt vader har nere i Dunkerque mm inte kul for da blir det byxor och troja i gen ingen kjol och line mm

I gar tycker jag att ska fa en stjarna i kanten for i gar var jag duktigt jag cyckla som vanligt pa min tranings cyckel i 10 min sedan dar efter sa satte jag fart.

HIHI vet inte vart jag jag fick all energi i fran men helt plotsligt sa hadde jag massor sa stack i vag till affaren for att inhadla jordgubbar och rabbarber  mjol och socker och till sisst mandel;

av detta sa blev det 3 stycken olika kab verk  15 sma fromar med jordgubbs paj 15 sma avlanga jordgubb och rabareber paj; 50 st sma muffins toskakakor ,
sa jaf nu i frysen sa har jag 4 olka soters bak verk for jag hadde ju bakar dumle kaka inannan i veckan oxo;

sa ja vad ska man saga om natten jo den har jag sovit igenom som en stock somm ett trotter litete barn.
Sa i dag sa far jag sta mitt kast men det ar det vart jag har ont i ryggen och ont i mina ben och knan men jag hadde skoj pa formidagen i alla fall i gar go musik pa och full fart pa baket

Tank att detta kan man gora sittandes det ar bara nar ska in med platen i ugnen som man far krongla till det lite. Dels p.g.a att jag har syrgas sa far man gora lite andra saaker fore man opnar en ungs lucka hihi;
Men framfor allt jag kanner mig HEL NOJD trots att jag fick lite daliga nyheter bade via telefon och brev vages.


Jag fick mitt prov svar i gar med posten och det var ju inta alls bra he som vantat icoh for sig men anda. jag har ganska sa hoga kolesterol varden som jag alldrig haft forut och da ska ni veta att eller ja det vet ni ju reda hihi duma mig jag gar ju pa LCHF mat  och bara fort att jag baka en massa kakor hihi sa ater jag dom inte utan kan ta en pa lordagarna for att fira lite men da tar jag bara 1 .
dar efter sa har jag valdigt lagt socker varden i gen sa ja vi far vall se vad som sags pa mondag da jag ska till sjukan for att fa antitrypsinet och givetvis sa far jag sakert med mig hem bade herr ont och fru illamaende.
 Men dom ar ju gamla i garden nu sa det ar ju ingen nyhet alls langre utan dom bara fins dar silksom mina slangar tuber sa det ar ju ett utjatat amne faktiskt;



med detta lilla enkla kort vill jag bara saga vila i frid 
sma illrar som lamnat jordelivet for att resa till illerhimlen
dar inga bakterier eller monster och sjukdomar fins.
pussar i massor till er alla dar uppe  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar