Populära inlägg

fredag 1 juli 2011

2011/07/01 Ledsen

Urs i dag eller nu pa morgonen sa fann jag att en av mina sma valpar fran 2005 ar avliden .
Och jag har inte sett detta forens nu .
Jag kanner mig sa elandig som uppfodare att jag intehar upptackt detta eller last att lilla Xander har somnat in och leker nu med alla sina andra kompisar.

Jag kanner mig sa fruktans vart mot Madelen som har tagit sa val hand om han under hela sin upvaxt och under sitt liv.

Han fick en sadan under bart hem. Xander hade allt hem massor av leksaker masor av karlek och fick folja med over allt med sin matte.

 Xander var ocksa manga ganger hemma hos oss med sina andra broder och familje medlemar  bade med matte och nar hon var ute pa semmester.

 Det ar med stor sorg att jag sett detta men vet oxo att han var sjuk. Jag sander manga tankar och manga kramar till Madelen och och de andra illrarna dar hemma .

Jag ger henne massor av styrke kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar