Populära inlägg

torsdag 30 juni 2011

2011/06/30 inte manga knop i dag

Hej svej i lingonskogen har har det inte gatt manga knop i dag.
Jag kanner somù om nagon har kort over mig med en angvalt men sedan tror jag att juohn blund har fastnat har hemma nagonstan har kollat runt lite men inget hittat men gaspningen har inte lagt sig pa hela dagen och jag ar trott trott och sa lite mer trott. Men jag far vall saga som sa har att detta ar tillatet for min del att vara trotter i bland fast mitt samvete sager ajaj fy pa dig att du inte skams av att bara sitta pa din feta rumpa urs fy . Fast andra sidan sager att du dor inte av att nagon gang verkligen kanna efter hur du i gentligen mar eller hur trotter jag igentligen ar pa bade medeciner och slangar.
Men det kan vara skont att fa tycka synd om sig skalv i 1 dag i manaden sa man vet och kanner att man varkligen lever . Hehe men samvetet komer ganska snabbt fram och talar om hur affla lat och elandig jag ar som BARA klagar och star i . Fast i gentligen sa klagar jag nog inte sa mycket (hoppas jag i alla fall) men i bland sa moste man tillata sig att ga ner nagra trappsteg men man moste alltid kunnha vanda snabbt och enkelt for det far inte dra ut pa tiden for da blir det trakigt och trist och det vill man ju abslout inte ha eller vara med ne onej absolut inte :
I dag har det blasigt kalla vindar sa jag har inte hafft fullt oppet har hemma bara lite grann. Jag tvinga mig till att trana i 20 min i dag i alla fall sa putit lite duktig har jag nog varit i dag .
men na jag tror jag slutar har for na inget roligt alls i dag ser bara en massa knappar och phu jobb ; kanske battre tur nasta gang jag tittar in

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar