Populära inlägg

torsdag 2 juni 2011

2011/06/02 ytterligare 1 dag hemma

aa gud vad jag langtar ; Jag ar inte religos men jag tror reaktion; jag kan inte halla mig till utan jag plokar det basta av det basta av alla.
Jag har alldrig bett till nagon speciell gud eller bett over huvud taget pa kvallarna men sedan 1 manad till baka sa ber jag varje kval en bon. jo tack jag vet att jag ar knsasig men jag har i alla fall barna sinnet kvar; sa vad och till vem ber jag da till om jag inte tror pa nagon speciell gud??? vill ni veta ! Jo det ar till min alskade lilla HTC mobil att den ska ringa men som synes sa har den inte ringt annu. Jag matar den varje kvall sa den ar full i magen; Jag vardar den omt den har fatt ett nytt fodral ; och jagputsar av den varje dag men inget hander men kankse en dag jag far ett svar fran min mobb som jag vill ha.
I alla fall i ventan pa att moben ska uppfylla mina sma enkla krav sa satt i gar och gjorde en scrapp tavla som jag ska ha med mig till sjukan tankte jag :
och efter det sa hamna jag i min lilla horan under gast sangen. detta ar min lilla hobby horna dar jag gor allt sy :branner; scrappar och hittar pa lite olika saker medans jag sitter dar. Broderar mm det gor jag i fotljen och min alskade lapptop den star lite over allt hehe men har kommer min lilla horna ;
Som sagt har inunder finner jag ganska mycket insperation ja det ar val fylt med allt du kan tanka dig som man behover for att inspereras och hitta pa olika saker. Jag lyckades tilloch med fa fardig en av mina klanningar i gar insperationen fick jag av att jag satt o titta pa paris modet klanningen var da i pipi gul gar med gra botten och knall gron trad som dom hadde sytt med lite orginell men oj och ajaj vad det skulle svida i planboken for att kopa den och det skulle inte min lilla pension klara av pa langa vagar hehe . Sa vad gor man om man fastnar for ett plagg som sa garna skulle onska att ha fast i anndra farger jo man gar i genom sin tyg forad och kombinerar i hop farger som passar mig och som representerar mig och mitt skalv fortoende; Sagt och gjort jag skissa av den fran mitt huvud och rita upp den pa hihi a4 papper for jag har inget monster papper har sa det blev att rita klippa och tjepa i hop efter den formagan hihi; Men jag moste saga att jag tycker den vart kanon fin anda och jag ar nojd med resultatet i alla fall; Tank vad mycket man kan gora anda trots att jag har her syrgas som sitter eller klamrar sig fast i min lilla sondrefratna nasa. Och med standig feber och en mage som ar ur funktion som det bara riner av. ben som bade verker och krampar under tiden sa jag moste stanna upp for att forsoka att rata ut fingrar och tar mm varst ar nog vaderna och kramerna i sidan dom ar lite svarae att rata ut hehe. Men i alla fall man kan se att det gar aven om man mar pis och hatar sig skalv dels for att man ser ut som en affla valros man ar krit vit och har gra hang pasar under ogonen och andas som en affla flod hast sa gar det att fa dagen att ga och man kan fa kanna gladje av att ha asta kommit nagot under dagen. for att sitta framfor tv hela dagen eller sova i sangen det ar inget bra du far ingen motion i hjarnan och oavset hur dalig man sen ar sa kan man alltid motionera. det behover inte vara styrcke traning ; simmning eller cykla flera mil varje dag. Som nu ex jag tranar mina fingrar jag skriver och snart ska jag ta nasta tranings pass och det ar att tvatta mig kla pa mig; For att sedan se om jag pa nagot satt kan fota mig skalv i min nya klaning ;. Ja som sagt allt ar en traning nar man astat kommit nagot och bara for att man ar sjuk pansioner och inte kan rora sig mycket sa finns det sa mycket olika traningar sa man kan kanna sig nojd nar man sedan gar till sangs pa kvallen man har jobbat hela dagen som en vanlig person fast med andra mojligheter och man somnar nojd och beloten pa kvallen utav det man astakommit. Och den bsta ar att man vander inte dygnet och man hinner inte tuycka synd om sig skalv. Eftersom jag i bland kan vara lite daon det moste man fa vara men det ar inte allt jag kan i bland moste man fa hjalp sa ja da gor man nagot med sina hander samtidigt sa far hjarnan gymnastick mm och man gor det basta av det basta man kan :
 nu ska jag visa hur min klaning blev dok utan mig i for jag har inte kommit under fund med hur jag ska fixa detta skalv hihi men det kommer nog det med ska ni se ;

Som sagt jag ar mycket nojd med mitt resultat. Sa aven om jag ar sjuk och har herr syrgas och en affla massa medeciner mm sa gar det att gora dagen som en valig dag vardagar fran man till fred upp kl0600 oavset sovrumet och sangen ar till for natten att sova . man kan vila under dagen ja men man ska eller far inte vanda pa dygnet for det ar da man forlorar sina nara o kara . Aven om man ar doende sa MOSTE man fa kanna att nar helgen kommer da ar det eller det ska vara mys for att man ska kunna ladda sinna batterier till nasta vecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar