Populära inlägg

onsdag 29 juni 2011

2011/06/28 Ynk Fy bla bla jag hatar mitt liv just nu

Just nu sa kans allt bara svart svart och svart och ater svart.
Jah vet inte hur lange till jag ska orka med detta att vanta och vanta.
Det blir ju ingen transplantation for min del forans tidigast i september i alla fall.
Jag hadde en diskution med min yngsta dotter i gar kvall om min vikt som nu pendloar mellan stor och jatte stor elefant;
2009 sa vagde jag iannan dietisten fick tag pa mig sa var min vikt pa 54 kg och jag modde bra . Fast for alla andra sa hadde jag at storningar och ja jag kan vall halla med om att jag var livradd for att ata och for att lagga pa mig i vikt sa jag dar kan jag nog halla med .
Men tydligen sa tyckte alla att jag vara bara skin o bven och det fortstad jhag eller rattare sagt 25 oreingen trilla ner nar jag prata med Joakim min son i gar efter att jag pratat med Emelie.
Jag beratta att det blir ingen transplantation forans till hosten inte fore september i alla fall och givet vis sa fragade han varfor och jag beratta att Profersser Stern hadde sagt att jag moste ga ner i viukt forst minst jag far inte vaga mer an hogst 86 kg infor en transplanation ;
Da sa Joakim nagot att mamma jag hoppas inte du gar ner till skin o ben som du var da jag var radd att krama sonder dig da sa jag vagade inte ge dig kram for du var sa smal da. Upps dar fick jag sa jag teg.
Na jag ska vall forsoka att inte hamna i atstornings cirklen i gen men da jag pmoste banta ganska snabbt i gen jagt vager ju nu 91.5 pa morgonen och ska da ner till 86 i alla fall och garna lite till sa ja jag gor ju anaesti lakaren glad om jag tappar minst 5 kilopa 2 manader .
Jag kan vall saga att risken ar ju ganska stor att jag hamnar i mitt lilla vatten lage i gen dar jag bara drak vatten och lurade min kropp pa att jag hade attit ;
Men vi far vall hoppas att( jag lart mig min laxa nu att inte hamna dar i gen for ja det var nog inte normalt att en 48-49 aring skulle ha storlek 34 i klader nopp tror inte detta men storlek 38-40 kan ju vara ett bra mal i alla fall tycker jag .
Men med traning och mycket salader sa ska det nog ga vagen och sedan forsoka att inte ha vatten nara datan hihi for jag har en viss benagenhet att bli beroende av ex vatten eller vatten med citron droppar i och det kan jag ga pa i flera veckor inann jag ater i gen forr sa kunde jag ga pa citron vatten i c. a4-5 dagar sedan ata i 2 dagar for att sedan ga till baka att dricka citron vatten i gen i 4-5 dagar sa ja det ar valdigt latt att bli beronde avf nagot;
forr var jag aven beoende av ciggaretter jag blev sur och kincki om jag inte hadde cigg hemma men for den skull sa rokte jag inte nagra mangder kunde ha ett packet i 3-4 dagar om jag inte var pa fest hehe da gick det at en hel del i bland upp till 2 packet hehe;
det enda jag kan saga nu arr att jag hoppas och tror att jag kan klara av att ga ner utan att fa atstorning i gen men som sagt jag vagar inte lova nagot men ner i vikt ska jag oavset vad sa ska jag ner . Men men hur jag an vander och vrider pa allt sa har jag anda rumpan bak sa det ar vall bara att satta upp lappar lite har o dar har hemma att glom inte att ata oxo :
Men det kans fruktansvart jobbigt anda. Och jqg som sa garna vill ha mina lungor .
Men som tur ar sa har jag ju underbara vanner och nara och kara som finns dar och stottar upp mig och sparkar pa mig nar min luft borjar att ta slut et litet ynka ord bara och jag star upp i gen och min energi ar tillbaka och min kampar  glod, Sa annu en gang tack for att ni finns for just mig och att ni alla ger mig sa mycket stod under' denna begodals vag som jag nu vandrar utan att veta igentligen nar var hur men ni finns allt dar vilket gor att jag kampar vidare anda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar