Populära inlägg

söndag 19 juni 2011

2011/06/19 sondags kvall

Jap ynk bla bla bla ja jag ar fort farande kvar har hemma
Men jag fick ett telefon samtal i lordags fran Foch om att jag ska pa kontroll den 27/6 kl 1600 sa ja det ar ju alltid nagot fast det var vall igentligen inte det jag ville ha inte just det samtalet hihi utan nu har vi dina lungor ;Och inte du ar valkommen pa yterligare en kontroll ; Ja hur manga ganger jag varit kontroll nu pa Foch det har jag taéppat rakningen pa ;
Och givet vis sa i lordags med posten sa kom nasta kontroll i Lille pa Calmet och dit ska jag den 28/06 kl 0810 pa morgonen sa jag jag kan vall saga med sakerhet att det lar nog inte bli nagra lungor nu under dessa veckor ;
Jag tror och hoppas att det blir under juli manad det skulle varkligen sitta bra for nu ar jag sa dodligt trotter pa denna tub slang som for foljer mig over allt vart jag an gar eller sover;
Och i morgon sa ska jag val fa med mig hem her ont och fru illa maende som vanligt mina mondagar andras ju alldrig utan dom ater komer hala tiden antingen skalva heller med barn och slakt oxo det beror nog lite pa mig oxo tror jag ,
Jag menar att det kan nog beror pa hur jag mar och hur gatt jag sovit ; Jag inbillar mig det i alla fall och trorn kan ju besitta berg sags det ju;
I alla fall sa hoppas jag att inom denna mand eller i borjan av nasta manad sa ska jag ha fixat ett svensk cibord som min kara son ska kopa ut at mig och sanda ner. Pa sa satt kan jag skriva pa svenska lite battre och ni kan lasa battre och lattare ; kram pa er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar