Populära inlägg

fredag 17 juni 2011

2011/06/17 En eftermidag pa den Svenska ambasden i Lille

Jaha da har man varit pa den Svenska ambasaden i Lille for forsta gangen i mitt liv vilket jag vart valdigt val motagen;
Christana som satt dar som den svenska konsult arbetare hon var enormt mycket trevlig sa vi blev sittandes dar ganska sa lange hihi men det var kul samtidigt;
Nu undrar ni sakert vad i hela fridens namn gjorde jag dar hihi jo jag hamta mitt kk ;
Men det var valdigt svart att hitta dit trots att vi hade gps vi akte runt runt och runt hihi kandes som vi dansade kring en busken for akte runt en stor tradgard hela tiden for nast intil alla vagar var enkel riktade sa det var jatte svart att hitta dit ;
Men vi ringdte till Christina och hon hjalpte oss till sisst att hitta ratt sa hon var varkligen en god hjalp ;
Hon berattade att nasta helg sa var det midsommar firande i Lille vilket jag inte hadde en anning om att det fanns sedan fick jag reda pa att det bodde en SV i Dunkerque omradet ja Dunkerque ar ju stort men att i nort pat cale sa var det 300 svenskar som bodde sa ja man kan saga att jag vart valdigt forvanad av denna uppgiften;
En sak ar saker jag ska ta reda pa detta lite mer for det vart sa mycket prat om min sjukdom for hon hade inte hortalas om ALFA 1 sa det var nagot nytt for henne.
Hon lamna oxo hennes visit kort for hon ville absolut att Alain skulle ringa henne nar jag hadde gjort transpplantationen och det lova vi att eller  ja han lovade att ho skulle ringa nar den var gjord;
Men jag vill absolut aka till baka till ambasaden for det fanns en hel del som jag kunde diskutera med henne ;
men nu ar jag ganska sa trott efter denna resa sa snart ar det dags for mig att koppla i hop mister syrgas med herr appne och byta griman mot mask och fa sova det ska bli jatte skont hihihi ;
Det tar pa kroppen att ut och aka hih

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar