Populära inlägg

tisdag 28 juni 2011

2011-6-27 Orka ja jag moste orka det ar bara sa

I gar sa borjade dagen med  att vakna och fa i mig mitt kaffe och mina medeciner phu bara det ar ganska jobbigt;
Sedan bar det i vag till Dunkerques sjukhus for att fa mitt mondas antitrypsin som jag alltid far den dagen.
Dar efter sa bar det i vag till Paris narmare bestamt Surene sjukhuset foch for att traffa pa nDR Stern for ytterligare diskutioner.
Jag ganska litet ods mot mig men nar det ar sommar och varmt samt kladdigt i luften sa svaller jag upp likt en ballong och da vager jag mer enligt min vag har hemma pa morgonen sa vagde jag 89.8 pa morgonen och det gjort jag i dag oxo men pa deras vag vager jag 92 kg ; lite for mycket ja sa jag ska ner i vikt men sedan ar det oxo som sa att jag inte ar tillraklig dalig sa nej jag far nu venta fram till september mm borjar helt klart trottna pa alla dessa olika svar ena dagenb lovas det att jag star pa listan som nr. 1 och andra gangen jag ar dar sa far jag ett annat svar .
Som sagt tilltron till manskligheten den borjar att avta aven har nere oxo .
Kanner mig gnska sa avsagad och till knoglad just nu sa jag ar inte sa affla glad precis .
Som sagt just nu sa har jag en god lust att bara dra tacket over huvudet och kastta in handuken. Men jag har 2 stora problem
1 jag kan inte kasta in handuketn for detta jag kan ju inte hamnas mina nara o kara for en affla professor;
2 Jag har inte tid att kasta in handuken annu jag kanner inte for detta haller
3 forlat det blev tre men att ta sitt eget liv da ar man en idiot for jag anser inte att man ska ge sig pa sina nara o kara pa det viset for dom har inget gjort utan bara stat eller star bakopm dig hela tiden sa MAN FAR INTE gora sa det ar bara sa ;
jag vill se mina underbara barn och barnbarn bade 2 benta och 4 benta vaxa upp och bilda familj mm sa ar det bara sa jag har inte tid och min tid ar inte kommen annu sa det sa ;
Men jag ska tillagga att jag just nu HATAR min cituation som jag ar i nu det ska gudarna veta fy afflar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar