Populära inlägg

onsdag 1 juni 2011

2011-06-01 o ja jag ar kvar

japp det stammer ingen telefon i natt haller men som sagt det ar ju sagt att inom 4 mander sa ska jag ha fatt 2 nya lungor ;Eller ja nya och nya ar dom ju inte men for mig ar dom nya och framfor allt friska och det ar ju huvud sakenfor min del.
For som jag sagt inann jag ar inte fardig pa denna jord annu jag har mycket kvar att gora har pa denna sidan jag vill och onskar att jag kan fa leva i minst 10-20 ar till i alla fall utan mister syrgas herr appne vet vi inte annu om jkag kan lamna i fran mig det ar 1 pa 50 som kan ga i fran sin herr appne efter en lungtransplantation men jag haller tummen att jag kan ev bli en av dom. Men om jag kanner mig ratt blir det nog inte sa for mitt liv har och ar domt jag ska aka pa alla mojliga sjukdomar som ingen haftt i varan slakt pa lange jag har ex allergi det var ingen fran borjan som hadde sa pass mycket ; jag ar ordblinfd lika dant dar sa jag jag har fatt min beskarda del i mitt liv och nu ALFA 1 med dodlig utgang om jag inte kan fa nya lungor . och det ska jag ju fa.
Vista kommer det att bera med sig en enorm forandring i mit liv sa som mat mm ett ex ar ju att grillad mat ar sedan forbjudet for min del farska gronskaer mm ar oxo forbjudet far bara ata kokta sa vist kommer jag att sakna en del men detta blir ju en piss i misisippi for det ar ju btrre att fa leva ett tag till tycker jag;
Jag satt i gar och fundera pa det har ordet forlat jag forstar inte att det ska vara sa svart att saga detta ord och varkligen mena vad man sager; Att vi lever i en hord varld det vet vi alla.
Men dom som hjalper dom som haller pa att sjunka och sedan far skit for att man ger sa pass mycket av sig skalv det ar sa konstigt for det kostar ju inget att saga forlat;
Att lysna pa andra och faktiskt vara sa pass mogen att man vagar att andra sin uppfattning och vagar lysna utan att vara negativ instald och tro att man vet bast for man har varit dar langre eller dyligt :
Varfor ska det vara sa svart att folja med i utvacklingen och vaga att andra sig . Bara for att man ar vuxen sa har man inte lart sig allt man lar sig nya saker varje dag en del bra en del mindre bra och en del ar urkast; Fast man moste vaga batt gora allt anda for att se om det passar en eller om man kan anvanda det somm ett slags vaerktyg fram over;
Jag ar nog lycklig lottad for jag har sa manga fina vanner som ger mig olika vertyg dagligen som jag kan jobba. Sa dom kan passa in i min livs stil nu tillexepmel, Men jag spar orginalet for om det passar in i dag sa passar det nog inte in efter min transplatation sa jag spara alla orginal verktyg for att kunna utnyjta det till fullo av det jag fatt.
Jaf ar sa tacksam for alla dessa verktyg jag far daligen av alla mina nara och kara dom ar guld varld eller ja mer driljoner varld ;
Sa tack vare er sa ar jag fortfarande pa benen tack vare alla dom fina verktyg jag far av er hoppas bara att ni kanner jag forsoker att ge sa mycket till baka av det ni ger mig ;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar