Populära inlägg

söndag 5 juni 2011

2011/06/05 mm ett par dagar sedan jag skrev

Satt just och lase min vanninas blogg aaa vad jag blir avendsjuk pa henne. Hon ar verkligen kammpat pa hon har gatt ner i vikt och hon ser sa frach ut ny frilla och kanon fin kropp har fatt;
Jag blir sa avensjuk pa henne for jag skulle oxo vilja se ut sa eller ha hennes kropp nu for jag ar tjock jo det ar jag jag ar tjock . Tank att for 2 ar sedan sa vagde 54 kg och ja jag trivdes med den vikten faktiskt vist jag kunde vall kunna nagra kilo mer kanske men jag var nojd och det var ju huvudsaken . Nu tror ni att jag var anorektiker eller sa men nej jag at vad jag ville jag kunde rora mig sa det var val det att jag rorde mig sa pass mycket sa ja det fastna inte lika latt pa mig. Nu i dag vager jag 89 kg och kanner mig som en elefant jag har knapt nogra klader alla klader jag har ar ju i storlek 34-36--38-40 och dom ar for sma sa ja symaskinenj hjar i och forsig gatt varm ett par ganger men det ar svart att sy klader nu till mig da jag moste kunna sy sa jag kan lagga in i mellan at men det moste anda vara sa stort att jag kan ha det pa mig den dagen blir operead ; Ja for da kan jag inte ha nagot som sitter at m;m ;
Men samtidigt sa ar jag sa glad for Madde for hon fortjanar detta jatte mycket.
Jo jag vet jag far ta igen det efter operationen men men jag ar ju anda en tjej och man vill ju vara fin till sommaren da man ska ha bikini pa sig pa stranden ;
Haha ja jag kommer inte att ha nagon bikini alls pa mig i ar i alla fall for jag far ju inte bada i havet och jag far inte vara ute for mycket sa jag er en blek fis vilket jag alldrig har varit jag brukar vara nast intil svart under sommaren men inte denna urs; Jag tror ju mer pa att om man kan vara ute och fa sol och frisk luft sa mar man battre men det ar ju vad jag tror pa:
I alla fall sa vill jag aven saga att jag ar lite aven sjuk pa sara och hennes fina ute bur eller palats som hon och hennes bror har halt pa med pa Malmon det blir sa enormt fint och stort; Jo men Sara har ju mer illrar an vad jag har da jag har 3 och 1 utlanad till min dotter sa det blir 4 sa jag hon behover ju ett Palats till sinna sma 4 benta vaner;
Jag kommer dock att halla mig till 2 sedan det raker for min del .
Men i alla fall jag borjara att trottna rejalt nu for har hander det inget telefon ar dods tyst inget samtal alls av de samtal jag vill ha vist ringer telefon men inte av den orsaken jag vill och onskar allra mest nu;
Jag vill oxo satta i gang att jobba med min kropp springa; trana ga pa gym mm allt det dar som jag inte far eller kan mm vem har sagt att livet ar latt nopp ingen livet bestar av ganska mycket endel far en hel dros att lara sig under sitt liv levende mendans andra bara liksom flyter i genom livet som ingen ting utan skavanker eller sjukdomar.
Medans andra far kampa antingen dagligen eller nagra ar i sitt liv som sagt en del far eller moste ga den harda och tuffa vagen medans andra bara kan flyta med stromen och ma bra av det oxo sa ja livet ar inte lika latt for alla men en sak har vi alla gemensamt och det ar styrkan att le och skratta har man inte det da ar man latt en nolla och alla vanner forsvinner ganska sa snabbt ar man en sugare genom sitt liv och inget ger tillbaka da ar man ratt ensam man moste dela man moste le man moste vara positv aven om det ar negativt vad jag menar ar att all negativ gar att andra till positiv i bland kan det vara jatte svart att vanda man far jobba sten hart pa det men nar man val har gjort det da kanner man en stor gladje;
Jag skrev u borjan att jag ar avis pa madde for sin figur tro nu inte att jag ar AVENSJUK  jag glads med henne att hon har lyckats hon kommer att bli min insperation till att tatagi mitt liv efter min transplantation men jag moste aven fa vara lite avis for att fa en onskan gjord sa moste man vara lite avis;
Men jag unnar henne allt det dar hon har fatt en valtranad kropp som ser harlig ut inte for smal inte formycket muskler mm utan alldeles lagom ;
ja sa jag sager Grattis till Maddes fina kropp och sa sager jag Grattis till Marias finq Balkong som hon fatt fardigt och sa ett grattis till Sara som haller pa med sitt Palats till sina sma benta vanner ;
och till sist sa onska jag att jag kan saga grattis till mig skalv snart ganska sa snart att min telefon har ring jag raknar till den dagen nu for jag vill ha mina lungor ;
Jo tack jag vet det blir valdigt osamanhangandes allt i hopp ja vet men det ar sa bara jag ;
Det ar ju ingen annan som sager hur jag ska skriva eller vart jag satta punkt komma utropstecken haha for det har jag ingen anning om alls ; Men skriva det vill jag och ingen kan kab saga att jag ar feg for det ar jag inte ; vit finns det svenska poliser ute pa naten lite over allt men dom shiter jag i fulkomligt dom har inget att sga har jag bsitter namligen pa  stolar en dar jag skriver pa svenska
2 jag har en fransk data sa jag saknar de 3 sista bokstaverna sa da blir det ju annu mer fel jaja lite svart att lasa men vem bryr sig inte jag i alla fall jag kan lasa vad jag skrivit och som sagt det gar ju att fraga oxo om man vagar;
Men tvarr sa har vi nog 99 procent av befolkligheten dom pratar sa garna bakom rygen pa en men att saga rakt ut oga mot oga det ar fa som vagar det mycket fa; Fast vi har dom manniskor som sager att dom star for vad dom sagt men nar det val ar dar sa ar dom tysta sa tysta ;
Nu sager jag inte att jag ar fel fri onej det ar jag inte pa langa vagar det ar ingen som ar ; den som sager att den ar det ar ganska sa dum for den har ljugit eller gjort nagot i sitt liv alla bagor mistag men det ar fa som varkligen vagar erkanna det och det ar valdigt fa som erkanner att dom inte vet allt eller att dom alldrig har gjort fel ;
Jag ar absolut inte fel fri manniska jag har gjort fel manga ganger men jag ber alltid om ursakt om det ar befogat att jag ska gora det men ar det ingen som kan overtyga mig att jag gjort fel da blir et ingen ursakt ;
Sedan finns det personer som tror sig veta allt bara for att dom jobba dar o dar eller har jobbat dar o dar dom ar bara soler man lar sig varje dag nagot nytt varje dag ar en ny gava till dig som du ska varda lara dig av ta med dig lra andra dikutera mm ;
oj oj det vart mycket skrivit i dag fast jag var ganska motvillig att skriva i dag oxo kanner mig lite nere men det vet vi ju vad det beror pa sa det ar ju inget ;
men i alla fall en stor kram pa er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar