Populära inlägg

tisdag 21 juni 2011

2011/06/21 jajamensan jag ar kvar i Dunkerque :(:(

Jo da jag ar har
Dagen har varit ett enda lang flangandes hit och dit forst till Asurans maladi (typ varan forsakringskassa) for att hemta lite papper mm sedan till sjukhuset i Dunkerque for qtt traffa DR Brije fick en ganska sa lang samtal med henne del for att hon ska sluta har pa sjukhuset och borja i Caleis i stallet synd for hon ar underbar men vi lovade varandra att vi ska halla kontakten efterat enda,
Hem och ata lite for sedan kom Anna hon som har hand om min traning ; Darefter sa bar det i vag i gen till asurans maladie och lamna tillbaka pappren jag fick fran dom hihi manga stamplar blir det hihi som vanligt sa ar ju Frankrike barnsligt fortjust i stapmlar i alla olika mojliga former hehe
i alla fall;
Efter detta sa bar det i vag till min hus lakare for att fa ett intyg att jag ska till Lille i juli moste ha ett intyg pa att jag far resa dit sedan skrev hon ut en massa medeciner som borjar att ta slut at mig ;
Dar efter skulle jag ha akt till apotecket men ja la ner det projektet for nu ar jag helt slut och har gor ont i kroppen;
Sa apoteket far bli i morgon for nu vill jag bara vila och leka med FV hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar