Populära inlägg

fredag 10 juni 2011

2011/06/10 jupp tyvarr ar jag kvar hemma

det hander ingte sa mycket sedan sisst jag gar har hemma och gor just ingenting ovanligt.
Jag spelar lite pa FV och sedan har jag ju borjat att plnera lite infor jul men inte mycket alls men det galler ju att vara framme i god tid for snart hojer dom priser mm p;g;a; att det ar just jul;
Jag langtar nagot grymt after att dom ringer men njag tror nog inte det blir denna manad jag tror att jag har ett besok hos doktor Stern i gen denna mand;
Vad jag tror ar att den kommer sakert inte att bli av forans nasta manda det ar sa jag kanner det;
I dag har jag sovit nastan 3 timar pa& eftermidagen och vakna med feber i gen phu borjar att trottna pa denna febern ioch for sig sa ar det ju vardags mat for mig men man blir sa himmla seg sa seg sa man gor inte manga knop alls under den tiden man har feber tog tempen i gen och den stannade pa 38 g mm och jag som ska pa brollopp men men vad gor lite feber det ar bara att ga pa detta anda ingen ide att saga att man ar sjuk det fungerar ju inte i alla fall ;
Som sagt det kommer ju inte att ga bort anda sa jag kan lika val ga och det ar ju battre att jag gar for da far jag annat att tanka pa i alla fall ;

Sa i morgon blir det absolut inget skrivet for som sagt da ar jag pa brolopp hela dagen och kvallen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar