Populära inlägg

måndag 13 juni 2011

2011/06/16 hemma JA ;(;(

:( GRRRRR
japp fortfarande hemma i FR inag lungor och inet telefonsamtal annu fran foch GRGR jag HATAR att venta sa har mycket det ar bland det varsta jag vet vill inte venta mer jag vill ha NUUUUU
Det varsta ar oxo att enlmigt dom sa efter transplantationen sa kan jag inte ata vad jag vill eller ja varsta och varsta men jag saknar eller lan,gtar efter planksteck fran brasseriet den var sa himmla god och sedan har jag ett annat stalle i Boras pizzerian pa asbogatan mitt emot lassarettet deras pizza ar absolut inte att forakta den ar sa god sa den ar leker. Tyvarr kan jag inte saga det om de Franska pizzorna har dom ar absolut inte goda dom ar torra mm och konstig blandning . Men sedan sa har vi oxo Boras kebab med Boras special med raksalad den ar bara sa god och tyvarr ar det ju samma har som med pizzorna kebbaben ar absolut inte det smamma det ar tort och valdig konstig blandning;
Vist jag kan tanka mig att Fr tycker lika dant om vara pizzor eller kebeab men tvart om da att dom ar kladdiga eller blota. Men jag har alldrig varit fortjust i pan pzza for botten ar sa tjock jag vill ha en tunn crispig botten.

Men det ar ju ganska manga priser man far betala nar man blir sjuk tyvarr och det tanker man alldrig pa nar man ar frisk.
Jag laste oxo att resturang besok ar helt ute slutet for min del jag moste ata direkt det far inte sta oppet i flera timmar eller dagar sa afflar vet inte hur jag ska gora med julskina hahah far vall satta i mig en pa samma dag hehe under nagra fa timar.
Na nu ar jag bara nagativ jag vet det men kanner att jag skulle sa garna vilja ha det i alla fall;
Fast vist kommer att vara vart allt detta oja jag kan fa folja mina barn och barnbarn och extra barn sa vist ar det en fordel
Men gud vad jag saknar alla mina vuxna barn och sma barnbarn dom med 2 ben och dom med 4 ben och alla mina extra barn och min kara syster det finns sa mycket som jag kan gora men i dag just i dag sa tryter det oerholigt mycket;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar