Populära inlägg

söndag 12 juni 2011

2011/06/12 Ja jag ar fortfarande hemma

Japp tyvarr sa ar jag fortfarande hemma och jag kan ju saga det att jag blir ju inte battre precis hehe tycker att det gar ganska sa fort utfor nu men jag antar att det ar kroppen som nu har staltt in sig pa att inom 3 manader sa ska jag fa ny lungor ar det lovat i alla fall ;
Men jag ar ju nu inne pa 2 manden sedan jag skrev pa pappren sa jag jag vet inte riktigt vad jag ska tro ena sidan av mig sager att du hinner inte fa medans andra sidan sager skalv klart dom har ju lovat men jag tror nog inte pa det forans jag ar dar pa op bordet.
Eller ja kanske inte ens da inte forans jag vaknar upp och ser alla slangar som sticker ut ur en som en aligen hihi jag kommer ju att se ut som en black fisk de forsta dagarna eller veckan /or men det aterstar att se ;
Jag ska i alla fall ta med min sysytem camera for detta ska eller MOSTE ju dokumentras helt och hallet ja jag tror vall inte att jag kan fa dom att fota under skalva op men sedan sa ska jag nog fa dom till att fota hehe; For som sagt jag ar ju den som absolut inte ger mig hehe men det vet ni ju alla som kanner mig att vill jag nagot sa kan jag ga hur langt som halst oavset smartan mm inom mig ;
Men samtidigt sa har jag er alla tacka for dett for det ar ju ni som laddar mina batterier nar dom ar slut hihi;
I gar sa var jag pa Brolopp i gen hehe borjar kannas ganska trakigt nu for pa bara 2.5 ar sa har jag varit pa 6 st FR brolopp hehe det tar i planboken i alla fall ;
Men i gar sa var det min lilla underbara staderska Fredrique som gifte sig

Och vist var hon fin i sin ljus gra klanning med en halv hatt ( den ar oppen back sa dar var haret i en ko mocka med ganska sa manga fjarilar men hon var jatte fin; Om ni vill se mer av korten under henns brolopp sa finns lenken under har ;

Men jag var ju givet vis valdigt trotter. det gick jatte bra i borjan men framat kvallen sa vart jag mer och mer trott sa vid eller runt kl: 1900 sa pcka vi i hop jag och Jean-Claude och lilla mister syrgas med rullisen mm jag har glomt namnet pa rulstolen hihi Emelie gav ju den ett namn haha men det har forsvuniit ; Men det var trevligt i alla fall och se henne i sa fina klader hihi annars sa ser jag ju henne bara i hennes stad klader hihi da hon kommer hit varje fredag och stadar ;
Nu ar klockan ganska sa mycket och jag ska nog ga och kopla i hop mister syrgas med herr appneoch byta ut lilla griman mot en mask . haha ja det ar ju tur att ingen ser mig haha for annars sa hade man nog tagit in mig pa psyk for ja ser inte klock ut, ser ut som om jag kom fran planeten Mars, HAHAH kom just pa att jag ar ju fodd i manaden Mars sa det passar nog bra anda haha .
Men aven jag moste ju fa ha roligt i mellan at :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar