Populära inlägg

torsdag 23 juni 2011

2011/06/23 jajamenssan jag ar kvar med mina gamla lungor

Ja vad ska jag borja med hihi det gamla va,nliga kanske ja da jag till ber mobilen varje kvall fore jag gar till sangs jag LOVAR jag ber varje kvall och ar lika besviken varje morgon pa att ingen har dott urs det har ar ju hemskt har sitter jag och hoppas pa att nagon dor medans andra sitter o grater for en person ar doendes eller dod i en trafik olycka det ar ju i gentligen valdigt hemskt tanke om man nu tanker efter . Men i det har fallet sa vagrar jag att se det pa detta satt utan jag till later mig att fortsatta att tillobe mobilen varje kvall;
Och jag som alltid har hatat personer som ar gar runt mede dubbla budsakp och vad jag gor jag skalv nu da jo jag gar omkring och ar dubbel sa det skriker och skvatter om det. Det enda som ar olika det ar att jag star for att vara dubbel nu jag erkaner att jag ar en tjuv som sa garna vill nagons lungor nu fast at andra sidan sa ar jag uppvaxt med att man ska radda ett liv oavset och man ska tala sanning . Dubbel moral tillhor det forflutna sa som Hitler var han var dubbel; Men sa var han oxo ett akta svin;
na urs inte tala om det svinet for da blir man bara deprimerad; Jag ar absolut ingen rasist men jag vill inte umgas eller vara med sadana som tror att dom ar bttre an andra eller pratar illa om invandrar som vi har i Sverige. Vist jag haller med det finns en del rot agg men det finns oxo rot agg hos det Svenska folket oxo sa det sa ;
I vilket fall som halst sa har jag och min alldeles egen lilla madam min franska larare varit pa Asurans maladi i gen i dag och ratttat till lite olika misttag hihi har hander det ganska ofta mistag med myndigheter mm sa ja det ar ju tur att Frankrike ar en sadan stor fantast och alskar sina stamplar mer an vad dom alskar sig skalva hihi; Ja nu var jag elak i gen hihi men det ar sant dom fulkomligt gar omkring med en stampel i handen i hogsta hugg just bara for att fa stampla hihi.
Ja sedan bar det i vag hemm for atta lite ja det sags  ju att mat tydligen ska vara bra bade kropp och skal hehe jo ja jag kan nog halla med lite dar fast jag kan oxo vara utan det beror pa vad jag gor som ex syr; graverarfixar med scrapp bok gor kort mm ja da glomer jag av bade tid o rum hihi;
Och man ska vall inte tala om vad FB gor for en hihi;
ja da ar det snart Midsommar i gen och jag far inte fira men men det ar ju som vanligt forr sa kunde jag inte vara med och fira for jag hadde barn och det passade inte in liksom i vissa salkskap eller sa jobbade jag eller sa var jag sjuk; Men jag ar lika glad for det for forr nar barna var( sma da tog jag nastan alltid fram olika salskaps spel och sa hadde vi cocacola; For tyvarr sa ar det som sa att nar det ar midsommar da tar oftast spriten over och manga barn far lida som vanligt, Varfor inte ta vara pa den dagen och bara vara med barnen hitta nagot tillsamans utan alkohol man kan ha skit kuligt ;
Hahaha ja ja nu var ju inte detta jag skulle ta upp hihi man fastnar sa latt i olka fack sa man fortsatter att skriva av bara farten haha , Na skarpning nu Anna-Carin i alla fall efter maten som bestod i ris och steckta gronsaker och en banan muffins till efter ratt ; Sa bar det i vag till apoteket for min del och hemta hemm en vagn med medeciner; ni vet en chopping vqgn som qr sa modern nu mer aven for yngre forr sa hete den pansionars vagn men jag alskar dom att slippa att bara ar gudomligt ju ; I alla fall den vart halv full med mina medeciner phu ,
Sedan gick jag till affaren for att inhandla socker och mjol for jag har tankt att baka dumle kakor min alskade stora dotter fixade en mssa pasar med dumle till mig sa jag kan baka dom; Dom blir sa goda sa ;
mm nu borjar det att tryta med orden for mig dels sa borjar dagen att ta ut sin ratt huvudet borjar kannas tungt sa det ar vall bast att jag lagger ner nu sa jag kan vara pigg i morgon sa jag hinner med att slanga i hop nagra dumle kakor inanna min fr larae kommer vid 1000 for sedan runt 1500 sa kommer ju min staderska hit . natti sa lange med er . sa far vi se om jag orkar att skriva i morgon ska forsoka men men jag lovar absolut inget kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar