Populära inlägg

onsdag 22 juni 2011

2011/06/22 en glad oversakning som varmer sa mycket

Ja jag ar kvar hemma vilket kanns valdigt trakigt for jag vill ju sa garna att det ska bli gjort nagon gang jag riktigt langtar till den dagen da jag far mina lungor och jag kan borja trana ordentligt pa ett gym mm.
Fast i dag nar jag gick ner eller sorry tog hissen ner till vestibulen for att kolla min post sa lag det ett kuvar som var andreserat mig med muverte sa viste jag vem det var i fran en aldeles underbar van och mor en en av mina basta vanner; fast jag kunde inte forsta vad som lag i for det skramlade liksom;
Forst sa nar jag tog hissen upp i gen till min lagenhet sa tankte jag att mm undrar jag om det kanar fron fran hesse /deras tradgard men det kandes lite tungt for detta hihi.
Nar jag komm upp sa opnna jag brevet och i detta lag detta ;
 Vilket jag uppskatte enormt mycket det var lite sma stenar fran en aldeles speciel plats och strand samt stalle och det fanns ut rittat med ett X dar det var plockat
 syns nog inte sa bra via kortet men det varmer sa mycket och man blir sa himla glad
Ocfh givet vis sa moste ju denna sand fa en aldeles egen liten rund skal som jag graverat med s sjogras pa . Sa detta tyckte jag passade jatte bra i hop ;
Och vist vart det fint .

Tack snalla rara sota Mor Anette det varmer sa gatt .
Som sagt tank vad sa lite kan gora sa enormt mycket i gladje och styrka att fotsatta att vanta pa att telefon ska ringa fran foch ;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar