Populära inlägg

tisdag 14 juni 2011

2011/06/14 ett enda stort YNK

YNk YNK i dag ar det fruktans vart jag har nu kastat upp ett tantal ganger .
mitt huvud kanns som en dynamit mina ben gor sa fruktansvart ont att jag grater nar jag moste ga som ex till toaletten jag sager bara afflar vad ont det gor att sitta pa toalett ringen ar som att sitta pen nagot elaktigt for det gar stotar genom en. Jag kan inte forsta att jag ska ha detta borjar att tro mer och mer att jag ar dom:d till att ha allt som en manniska kan fa p;g;a; antitrypsinbehandling . Symtomen ar valdigt osynliga sa som jag har men jag moste ju genom lida detta anda ; Fast jag moste nog saga att jag skulle inte ens onska min fiende detta for detta suger enormt.
 Magen aker hiss och det gar stottar genom alla ben att ga ar en fruktans vard smarta och det finns inget som hjalper varken medecin eller masage utan detta ar bara att vanta ut. att vanta ut detta det tar c.a 4-6 dagar nar jag far sadana har kraftiga dels for att jag har ju bade fru illamaende och herr ont och p,g,a av detta sa far jag oxo tyvarr feber frossa sa givet vis ska det vara solsken o varmt och ingen blast ute sa i dag hade det varit en underbar dag att kunna sitta ute och ara kopla av men ak nej da ska man vara inne for man kan kasta upp nar som halst eller sa moste man rusa till toaletten for der rinner ju fran den andra vagen sa jag moste vara hema;
For lattast ar ju att sitta i morgon rock sa jag snabbt kan ga pa toan nar det beovs,
 For da har jag inte tid med nagra knappar eller knyten eller typ mysbyxa utan jag moste kunna satta mig snabbt som ogat.
Men jag hatar i alla fall denna dag nar jag ska ha mitt antitrypsin och det ar ju en himlla tur att personalen ar sa underbart snalla och tillmotesgaende mot mig for annars sa hade jag alldrig stat ut med detta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar