Populära inlägg

tisdag 31 maj 2011

2011/05/31 jups fortfarande hemma grgr

Gruff grymt grgr,
Jag som hadde hoppats pa att telefonen skulle ringa ganska omgaende. men NEJ den vill absolut inte ringa mig pa kvallarna bara dag tid sa ringer alla telefoner men alldrig kvall eller natt.
Jag far fina kort fran mamma Anette och jag far manga fina ord fran alla mina underbara vanner hemma i SV och alla onskar samma sak som jag att telefon ringer sa kan jag fa mina lungor .
Det har nu nastan gatt 1 manad sedan jag var i Paris pa sjukhuset foch sa inom mins 3 mander sa ska jag ha mina lungor det ar ju sagt sa att det tar c.a 3-4 mander inom detta sa ska jag ha mina nya lungor.

I dag sa kode jag till gransen till Belguim kande att jag var tvungen att ut och rora mig lite titta in hos tradgardshandlan som jag brukar nja det gick si sa dar jag gick dar inne och vist blir det mycket hett dar ganska omgaende eller inte hett men kladdigt och kvaft sa ja vad hander jo jag svimma av men som tur var sa hadde jag min oxy matare med mig och bakom mig sa gick det en lakare sa han sag direkt att jag hdde syrgas och en matare pa mig sa ja bara jag fick komma ut i luften i gen sa vart allt ok. Sa jag satt i bilen en bra stund innan ja vagde kora hem i gen ja det tar ju bara 15 -30 min hem sa det ar ju inte langt och sa kan man inte kora fortare an 70 km pa denna stracka ;

 i alla fall sa i morgon blir jag nog fardig med min vast klanning; eftersom jag i dag oxo har skrappat en tavlat till mig skalv som jag tankte ta med mig till sjukhuset sa jag kan se mina barn barnbarn vanner och illar och givet vis grisen;
snart ar det dags for sangen men fost ska jag leka lite med bllitz pa FB fast innan det ska jag byta om till morgon rock ;
Jean-claude har redan gatt for att nana da han ska upp kl 0230 i morgon bitti for han ska kora en tur med lastbilen .
Her ont och fru illamaende har lugnat ner sig betydligt fortare an vanligt och ingen ar mer gladare an jag for dom ar sa affla trottsamma att ha med sig over allt . Dom ar bara till basvar oavset vad jag an gor. Dom gor ju ingen nytta alls for mig utan bara satter kappar i hjulen hela tiden ;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar