Populära inlägg

söndag 22 maj 2011

2011/05/22 mm fortfarande hemma

Dena vantan och vantan hur ska jag orka att vanta jag som inte ens har talamod till att vanta/ Ni som kanner mig vet att jag vill halst ha gjort allt i gar hehe det ar jag i ett not skal;
Jag som alltid har fixat och donat skalv ar nu beroende av en staderska; en som moste folja med mig om jag vill ga ut och ga eller hihi rulla ut; en som bar at mig phu ; na fram for nya lungor sa jag kan komma in i kan sjalv aldern i gen saknar den sa enormt mycket;
Och jag ar ju ingen vann med mister syrgas eller herr appne och sedan vill ja g defenetift att bade fru illamanede och herr ont och alla deras barn och slakt ska flytta ut fran min kropp och alldrig mer behova atervanda in i den i gen hehe men det ar vall ett onske tankande: Men man moste fa droma man moste fa saker man saknar; man moste oxo kunna satta en ribba varje dag och lyckas med den for nasta dag kan man satta 1 halv ribba och sa osv da kan man med noje och gladje kunna fira att det ar ex fredag eller lordag och unna sig en for ratt middag ,ost brika; och dar efter efterratt och sedan kaffe vist jag dricker inte alkohol till detta alls utan bubbel vatten bara men jag firar i alla fall att det ar helg och gor nagot gott pa sa vi far jag helegen och veckorna att ga och som vanligt sa nar sondagskvallen kommer krypandes sa har jag ratt att onska mig fredag i gen som alla andra eller som jag tidigare gjort; For aven om jag nu ar sa pass sjuk att jag har en stadare har sa kan jag faktiskt damma tvatta toaletten stada spisen kyl o frys och samtidigt sa har jag ju grejor att gravera , branna och klader att sy ;
Men vi far se hoppas det kankse kan nbli ett samtal i natt mm aterstar att se men hoppas moste man.
om ingen ringer i natt sa traffar jag bade herr ont och fru illamaende alltid nagotr att se fram emot eller ne men ett moste tyvarr kan inte smita fran det hur garna jag an garna vill;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar