Populära inlägg

torsdag 26 maj 2011

2011/05/26 Japp jag ar fort farande hemma

I dag var det inget roligt alls att vakna ; Japp jag kommer att vara en klago karing i dag;
Jag har ring Dr Michalski min hus lakare och fatt tid kl 1600 i dag
I alla fall jag vaknade med att det tog 10 min att ta mig upp ur sangen varfor undrar ni j?
Jag kan inte sta rakt det gor sa affla ont precis nedan for lungorna sa jag blir snart knasig.
I alla fall jag komm upp efter att ha rullat mig ur sangen pa ett mycket konstigt satt sag nog valdigt roligt ut kan jag tanka mig ;
gick pa toan for att kissa och dat var som om det blixtra i min ryggrad;
Dar efter gick jag ut till koket som en gammal tant med bojd rygg satte pa kaffe for att sedan ga varet som vanligt till kylskopet for att hamta activa och actimell sedan in i allrumet satta pa tv och starta upp datan; Ga till ladan dar jag for vara mina medeciner hamta dom; sedan stta jag mig vid koks bordet hihi ja jag ar i FRankrike sa vi har ingen koksbord i koket for det far inte plats utan det star i allrumet dar vi har tv sa ar det har hihi:
i alla fall tog mina medeciner och tog activan o actimellen; sedan var kaffet klart sa jag hallde upp det i tremosen och halde kaffe i min mugg gick till kylskapet for att hamta mjolken halde i det stallde tillbaka mjolken i kylen och under denna tid sa spotta jag och fraste olika fula ramsor som ingen vill hora fran mig : Ja bestamde mig for att ta temepen inann jag drack mitt kaffe .
Jaha feber i gen 38.5 mm inte bra sa jag ringde till michalski och fick en tid 1600 i dag da jag ville komma till henne man far ju liksom passa pa da kommer jag ju ut lite i alla fall och framfor allt jag ar ju inte doendes hihi sa aven om det gor on som ;;;;;; sa far man ju bita i hop for det finns dom som har det varre an jag anda;
Men afflar sager jag for attans vad det gor ont ; Kan tanka mig att jag fatt rygg skott for jag har hafft det 1 gang inann och det ar samma kansla ungefar;
Men nu snartr sa ska jag fajtas med att vatta mig forsom sagt aven om det gor affligt ontsa ar jag inte doendes sa tvatta det ska jag gora oavset hur ont det an gor hehe far ju se pa den positiva sidan jag far dra lite hemska ramsor och saga fula ord den enda som hor mig ar vaggarna har och i vilket fall som halst sa ar det ingen som forstar vad jag sager for da ramsar jag i vag pa ren SV ;Det ar fordelen med att bo utom lands jag kan saga fula ord o ingen fattar hehe:
Men i alla fall det kommer att gora ont men osvat ska bort o det ar en ny dag klader ska pa sedan ska jag fixa lite med vasen gravera fardigt den i gar och pynta den klart; Kort pa den kommer upp efter den 11/6 inte inann sedan moste jag klippa ut ett monster i dag sedan far jag nog vila en stund och sedan ar det middag och sedan ploka undan o vila och kl 1600 till Michalski sa dagen ska nog ga anda ;
Bara jag har nagat att gora sa kanner man inte smartan pa samma satt en bra stol och varme kudde lindad runt rygen sa ska det nog ga ; har ju en sadn ris med jasmin somjag kan ta en halsduk och sedan knyta den strax over midjan sa kudden ar pa ryggen och varmer sa ska det nog ga och givet vis en bra stol det gor susuen skam den som ger sig allt gar med lite vilja tro mig ; For att ligga kvar i sangen ger bazra mer vark an att rora sig vist gor det ont som ffff men samtidigt sa ror jag mig o mindre risk for forstoppning mm lite som moment 22 oavset hur o vad sa gor det o,nt men 1 av dom ger mer pluss i kanten sa da tar man ju givet vis den for man vill ju inte ha forsztoppning pa toppen av detta hihi nej tack sa nu satter jag i gang. och som sagt jag hoppas att snart sa ska ni slippa lasa om mig arje dag for da ar jag pa sjukan och far fods pa nytt priviligerad att fa ha 2 fodelsedagar jippi hurra skont nar detta ar over det tror jag nog ni tycker oxo for da slutar karingen att klaga sa mycket som jag gor nu : en stor kem till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar