Populära inlägg

fredag 20 maj 2011

2011-05-20 o-telefon som synes

Nopp inget telefon samtal i natt haller;
Jag ar nu mer otoligare an otoligare sa lange som jag vantat pa detta och framfor allt sa star jag ju faktiskt som nr 1 i kon ; Kan ni tanka er att fran att inte ens finnas med pa deras lista sa hamnar jag dar som nr 1;
Jag som tycker att jag vantat och vantat laaaange nu. Jo jag vet att man ska vanta pa att fa papret men enligt Stern pa foch sa sa han att manga ganger sa hinner inte pappret komma inann utan man far komma in fore hehe det beror ju pa olycker som sagt ;
Prata om att ha dubbel moral nu mer i vanliga fall sa vill man ju inte att det ska ske sa mycket olycker med dodlig utgang men just nu sa onskar jag det; urs vilken dubbel moral kanner mig som om jag skulle vara heltr skitchofren ; Hahaha fast det ar jag ju anda haha; Man ar bra konstig som manniska faktiskt. tank att man kan vanta sa fruktans vart att telefon ska ringa det ar nastan sa man sitter och psykar den varje kvall;
mobben ligger nu mer sa nara mig som mojligt for att jag inte ska missa telefon hihi konstig va men dom vet ju att svara vi inte dar sa svara vi pa dom andra haha;
Som sagt jag har valdigt svart att halla mig i skrift och till ett och samma just nu sa det blir nog sa har skrivet varje morgon fram till den dagen jag inte skriver mer for da ar jag i Paris for min transplantation och da lar det droja inann jag kan skriva i gen ; Gud vad konstigt det kans att skriva sa har; Jag som bara har skrivit klago brev forut tycker jag allt handlar ju i och for sig bara om har har sa man ar och blir lite ego faktiskt;
Na nu ska jag sluta att skriva for i dag jag ska durcha och fortsatta att plocka lite ha en bra dag  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar