Populära inlägg

måndag 30 maj 2011

2011/05/30 Ynk urs bla sy och spy ja det gar det med

fy attans vad jag inte alls gillar Mondagar dom ar sa jobbiga. Nu i dag tankte jag forsoka mig pa att scrappa fardigt det jag pa borja med i gar och ja kontentan av det blev att jag fick hemta en spy hink spy i den men nu ar jag fardig med det eller dem korten och jag brande fardig nagagra bokstaver ; Och nej jag tanker inte tala om for da blir det inget roligt for dom ska ev fa dessa eller detta; ja jag ar spydig nu ja men jag ar ju oxo spyfardig sa det ar shit the same;
I alla blev jag ju klart med det sa jag tankte spy och sy later ju ungefar samma sa varfor inte for jag klippte ju ut till en hngsla klanning i gar sa da kan jag ju spy i hinken och sy pa maskin det blir ju lite jort i alla fall da;
SKulle i gentligen behova ga till apoteket men na skuter upp det tills i morgon vill ju inte av skraka folket totalt har i dunkerque,
Haha det skulle se ut om jag komm med mister syrgas i ena handen och en pippi gul hink i handa jag uppdaterar i morgon i gen  kram pa er alla en massa spyer i na tror inte detta sa da ar det battre att jag ar hemma:

Men det gar likszom lite lattare om man har lite annat for ogonen jag tror att man kan stoppa spyerna lite i alla fall jag spyr inte sa regelbundetn nar jag har nagot att gora som kraver lite koncentration :
Ja men ett faktum kvar star jag ar fortfarande hemma jag onskar sa att jag var potter nu sa jag kunde trolla med ettr spo for telefon ar ju dondens tyst; jag hoppas att den snart ringer sa jag far komma i gang med att trana pa riktigt och att jag kan fa en solbranna for redan da sa kanner man sig sa enormt stark sa fort man har lite farg pa sig;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar