Populära inlägg

tisdag 17 maj 2011

2011/05/17 Det blir ett affla bra ar i ar i alla fall

Alla ni som foljt min blogg vet hur lange jag har gatt med bade mister syrgas her ont fru illamaende och herr Appne alla dessa finns hos mig dagligen vare sig jag vill eller inte men snart inom 4 mander sa ska i alla fall mister syrgas och fru illa maende och herr ont ga i graven for all evighet hoppas jag i alla fall. For i gar fick jag reda pa att jag fran och med i dag star pa listan och som nr.1 sa inom 4 manader sa ska jag ha fatt mina nya lungor;
och det kanns sa himmla skont att kunna slippa alla dessa saker som har hangt;
Att jag nu antligen kan se ljuset i tunlen det gor livet sa mycket enklare pa manga satt;
dels att slippa fru illa maende som jag nu har just for tillfallet pga att jag fatt mitt antitrypsin i dag efter som jag var i Paris i gar; och nu har ju oxo herr ont borjat att krypa framm ur sitt gomstalle fast som sagt jag bryr mig inte aven om min mage nu aker hiss varre an nagonsin haha men men vad da;
Snart ska jag fa en fodelsedag till jag ska fa ett nytt liv nytt liv med friska nya lungor som gor sa att jag kan leva ett normalare liv an det jag hitilks har gjort;
Tank snart kan jag ga ut och ga utan mister syrgas och vetskapen om att jag kan svimma nar som halst eller spy var som halst;
Det ska bli skont aven om jag hedan efter far en res vaska med medeciner som jag ska ata och att jag moste tvatta allt i javell gronsaker frukt , Trots att jag nu inte far gora som jag gjort forut sa gor det ingenting alls ex grilla ata salami ata pa resturang mm det ar nu forbjudet om jag ska ha ett bra liv och langt liv sa moste jag halla koll pa vad jag ater mm men hallre det an att sitta som i ett fangelse som jag gor nu med en affla sladd efter mig och som sitter fast i min stackars nasa som ar sa sondring och sa forstord efter all denna syrgas som jag fatt ; for tyvarr sa har syrgasen gjort sonder minn vagg som jag har i min nassa jag har fatt en gratis persing fast i storre modell tyvarr men hoppas att dom kan fixa till sedan; Vilket dom skall gora tror att dom ska fixa den samtidigt som dom ska ut porta carten;
jag ska forsoka att uppdatera nu varje dag som jag ar hemma tills dom ringer och sager att det ar nu dags ;
ps sedan vill jag tacka alla mina under bara vanner som har orkat att sta ut med mig och mina klago latar under denna langa tid tack for att ni finns ett underbarare stod det finns inte att fa utan er hadde jag inte stat dar jag star i dag pa vag genom en ny dorr med nytt liv ;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar