Populära inlägg

lördag 7 maj 2011

2011/05/07

Hej i gen det ar nu 8 dagar sedan jag skrev har i gen;
Jo jag vet jag ar otroligt dalig pa att skriva pa min blogg specielt nar det gar i mot mig och jag star och stamppar pa samma stalle vad ar det for mening med att skriva da : Det blir ju bara klago latar och inget positivt utan bara en negativ sida full med olika fula ord och stor besvikelse pa bade manskligheten och sjukhus och denna affla herraki som rader;
Jag moste bara fa saga ett par ord om denna hemska fasansfulla heraki jag trodde i min efaldhet att herakin hadde begradvs i och med Hitler mzen ak vad jag har bedragit mig gang pa gang blir jag pa mind om att denna afffla ord mening tillvaga gangs satt fortfarande lever i stora prosent enheter; Vilket skrammer mig oerhord att detta forftarande regar sa pass hart i vissa mannskor och vissa grupper att avren inom sjukvarden att den overhuvud taget far existera dar ar for mig ofartbart alla ar vi lika gula som svarta som vita oavset hudvarg oavset utbildning sa har vi alla manniskor 1 hjarta 2 lungor 1 tjock tarm och 1 tunn tarm 1 mage 1 lever det enda som skiller manniskan at ar mann och kviner angaende kons organet annars ar vi exakt lika ; jo det finns de fa som har mer eller mindre fingar och tar eller att hjartat kan sitta pa hoger sida men annars ar vi lika inuti; Men det som skrammer mig mest ar att vi ar i 2011 talet och att herakin lever sa pass starkt i vissa sjukhus att det ar och forblir ovanligt att vara dar; Vist att alla kanar olika med pengar men vad gor det vissa gar det jatte bra for och jag kan bara gratulera dom att dom lyckas ar glad for deras skul men att dom samtidigt drar med sig in i herkan det kan jag inte accepetera helt enkelt det gar jag bara inte med pa; Jag VAGRAR att dras ner i sadna skit;
Jag blir jatte glad nar nagon vinner eller gor nagot oavset vem det en ar : Jag blmir lika ledsen nar nagon far illa eller far en massa problem; Ja jodet fins vissa manniskor som promt vill rida pa andra utnyja andra till den grad att det blir outharligt men sedan ar ju faktis 98 % av befolkningen som tar verktyg fran alla andra och gor om till sig sa den kan resa sig i gen livet bestar ju av att TA och GE
I alla fall sa var jag ju i Paris forra manaden och fick ett stort bakslag jag komm inte med pa listan vilket i sin tur gjorde att jag sjonk till botten men med mina barn ; kara syster och mina narmaste underbara kara vanner ja ni vet vilka ni ar sa har jag nu tagit mig upp i gen och ar nya friska tag for att fa komma med pa transplantation listan; Ja denna veckan sa injuknade jag i en konstig inflamation ett virus fran min sondriga lilla omma nasa det har nu fartit hal mellan miona nas hallor sa jag har en skorpa som ar c.a 1x1 cm i min nasa; men med pencelin och kram sa ska jag fa bukt med detta oxo det ar jag absolut ine radd for alls det ar ju en piss i misisipi hehe kul ordsprak misisipi ar ju ganska sa stort sa det ar ju inte en liten piss i alla fall haha nej nog om det;
samtidigt som jag ar glad sa ar jag ganska sa ledsen en av mina underbara vanner har fatt sin lilla sherry bort sprunget och hon har inte kommit hemm annu och sedan har ytterligare en av klarsferrets valpar fatt inszulunom vilket inte haller man blir sa glad av man vill ju sa garna att alla ska fa vara friska manniskor som djur;
Emelie min minsta dotter har nu alla mina illrar hos sig Klarsferrets inka som hon har fatt sedan har hon Amathist ,jepûr och Grostaquin hos sig och gudarna ska veta att jag jag saknar mina sma 4 benta vanner ;
ja lite osamhangandes blev det lite hopp mellaln min sjukdom och mina vanner ;barn och mina kara syster men detta ar sa bara jag nar jag val kommer i gang att skriva i gen ja da kommer allt ;
Ja just det ska ju inte glomma eller far inte gloma helt enkelt jag ska pa 2 brolopp i gen i ar forst ut at Gregory och hans Sandrine sedan i juni ar det min staderska och hennes pjkvann som ska gifta sig sa det ska bli kul att ga pa lite omvaxling i vardagen hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar