Populära inlägg

fredag 29 april 2011

2011/04/29

Aj aj 14 dagar sedan jag skrev da var jag pa vag till Paris Sjukhuset foch;
Ja jag skulle vall ha skrivit efter att jag komm hem dar i fran;
Tyvarr sa var jag sa affla besviken pa allt eftersom det vart bara mot gangar denna gang pa Foch;
Domm eller rattare sagt professorn Stern ville absolut inte satta mig pa vante listan vilket jag hadde hoppas pa na nu hete det att jag var tvungen att banta sa ja nu bantar jag ett affla jojandes forst ar jag for smal sedan nar jag attit upp mig efter mycket om och men ja da ska jag banta fattar inte alls denna logik men det ska jag vall inte gora hellar antar; He jag ar ju inte nagon snofsig docent eller har mycket pengar pa banken sa jag ar vall en jojo antar jag; Men gudarna eller dessa javla oversittar typper som fins som beserviser mm ska veta att jag har fan och mig mer i hjartat an vad de nagonsin kommer att ha. Jag ar en stor hatare av heraki eller dom som tror att dom ar battre an andra. Bara for att dom har mer bakom pann benet an en annan ja jo jag har oxo last jag ar oxo nagot men jag leker inte GUD eller nagot annat utan lysnar snallt och gor vad dom sager en affla marionett docka ar vad jag kanner mig niger o bokar;
nja jag ska nog inte skriva mer nu utan vanta lite till tils jag ar pa battre humor och har battre ideer for det har ar inget att lasa anda bara en affla massa skit om mig och bara negativa sidan av mig som jag inte gillar alls
nati forasten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar