Populära inlägg

tisdag 12 april 2011

2011/04/12 Rullar i vag mot Paris

Snart ska jag rulla i vag till Paris sjukhuset Forsch;
Det blir vall det gamla vanliga tjata med en psykolog om doden mm prata med en kurator om exakt samma sak mm detta amne borjar att bli ut tjatat tycker jag GE mig mina lungor i stallet antingen sa overlever jag eller sa stoter kropper i fran fff svarare ar det ju inte inte,

Men eftersom det ar dom som ar gud som talara om nar var hur sa blir det vall inga nu haller:
Jag ar fardig for all den smarta och vad det nu mer kan vara; Jag har ju bade herr ont och fru illa maende hos mig dom har ju tagit over min kropp totalt varje vecka och fran och med i gar sa komm det en syster till fru illamanede som heter Mam diaré det bara rinner av mig sedan kl.1700 i gar och det ar ine mag influensa jag talar om utan bara diaré, Och givet vis med detta sa har fru illamaendet okat och vuxit sig ganska sa stor; Sa i dag marg jag skit helt enkelt jag sitter har och ska snart ta pa mig klader for runt 0900 ska rullar bilen mot Forsch;

For att traka ut mig i 2 dagar for inget nytt mer an att dom vill prata doden; Jag har absolut inga problem att prata om doden alls men vi pratar om exakt samma sak varje gang sa det blir tjatigt;
varfor inte a vidare och diskuterar vad hander efter doden mm onej utan hur kanner jag infor doden vad tror jag kommer att handa infor transplantation och efter hehe har talar vi om efter i alla fall; Men hur i hela friden namn ska jag veta exakt hur jag kommer att kanna mig jag kommer att svara som vanligt for arligheten varalangs; Att den dagen jag vaknar upp sa kommer jag troligt vis att vara i helvetet ett tag men det ar bara att bita i hip och trana och trana och sa tranar vi lite till sa kommer bade smarta ,illamaende mm att forsvinna,  Jag det blir inte latt men det ar inte sa affla latt nu hller med alla mandagar Da alla ska ta over min kropp och jag som forsoker att mota ut dom i gen det ar kRIG varje mandag tisdag och borjar att avta pa onsdagen;

Denna gangen tar jag inte datan med mig alls det galler ju bara 1 dygn sa jag kommer ju hem pa onsdag i gen sa da ar det ingen mening med att dra med sig for mycket; Utan den far vakert stanna hemma  affla Mam diaré nu hon vaknat i gen sa far far hoppas att jag far ut allt tills vi ska aka kl ar ju bara 0755 sa jag har lite tid pa mig anda men magen kanns; Men om man nu ska ta det pa det andra sattet sa ar det ju bra att magen kans for da vet jag att jag har en mage hehe dumt skamt och patetiskt ja jag vet men jag ar tvungen att ha barnasinett och ja moste bara ploka fram den lilla tos som busar sa mycket hon bara orkar for att jag skalv ska orka halla modet uppe det ar inte alltid det gar men jag forsoker;

just nu sa langatr jag bara HEM till min vra till min lagenhet till mitt gamla liv med att vara ensam for detta tar pa forhalandet sa pass mycket att vi stadigt brakar han forstar inte att jag helt plotsligt kan sitta och sova; Men det ar mycket han inte forstar och vill inte forsta haller; Och ja jag vet jag ar lat jag orkar ju inte stada eller gora sa mycket sitter mast av alltsa vist jag forstar hans cituation oxo men han vagrar att forsta min vill inte alls; Fran forr forra Lordagen sa har jag bara fatt klagomal om allt;

Mitt korkort moste fornyas och han vagara att tro att man moste fornya det i SV vist sa hallerbilen kk och mc kk for evigt men du moste anda fornya det och om du inte gor det sa forsvinner ditt kk helt och hallet men det vagrar han att tro pa for det ar tydligen inte samma sak har i FR som i SV Jqg hqr fatt hem ett papper fran vag verket om att mitt kk inte galler langre utan det moste fornyas han vagra att forsta detta det samma som idekort det galler alltid har nere tydligen men det gor det inte i SV aven detta moste fornyas efter en tid tror att det ar 5 ar och kk 10 ar man behover ju inte kora upp i gen eller sa men man ska ta kort skriva pa papper och betala men onej du har ju redan betalt en gang; Och for att forsoka att fa tyst om det hela sa har jag sagt forlat det ar jag som har FEL i vanlig ordning som jag alltid gor sa lagger jag mig ner for att ine braka; For han har ALLTID ratt oavset vad sager jag att vattnet ar blatt sa ar det gratt haha till raga pa allt sa ar han totalt farg blind; Men men en del manniskor ska alltid ha ratt oavset vad det an sen galler sen om det ar sa fel som det bara kan bli sa har dom inte fel och skulle man komma med fakta sa har dom alldriog sagt det mmmm ja lstan kan bli laaaaaaaaaaaang;

I alla fall sa ska jag nu borja att gora i ordning mig infor en tyst reasa till Paris och forannu en gang boja mig for allt och saga yes sir eller no sir som vanligt;
Ursakta men i sadana har stunder sa ar jag inget vard inte ens mina skor jag gar i utan jag ar bara en stor affla borda och en som bara talar osanning om vad som galller och bara for for att SV ar med i EU sa betyder inte det att vi har exakt samma regler; Men oj vad jag har fel for sir JC vet allt hur det fungerar aven i SV han har ju kort dar med lastbil sa manga ganger sa han ve minsann hur det fungerar; och ja jag ar ju bara fodd i SV men men skit samma;
Nu ar det en tyst resa till Paris och Forsch for att prata med psykologer och ta olika tester mm men mer om dett det skriver jag om nar jag kommit hemm i gen ska ta med mig en bok sa jag kan skriva om vad som hander sa kommer jag atminstaonde i hag sa jag kan skriva av fran boken;
kram pa er sa lange

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar